- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 993
Hallo
Får du alt dette for "knapper og glansbilder" også, eller?
K
K
|
Assosiasjonen. var kun ift logoens form. En rådyr VW er ikke noe for meg, ei heller innenfor budsjett. Men Bentley har vel og en SUV i Smilla-klassen. Ingenting er hellig lenger, Porsche, Alfa, Maserati, Bentley....
Nei dessverre, men ikke skamdyr. Ca 700 New Zealand Dollar. Men med all den funksjonaliteten så er den eksakt hva jeg trengte, men ikke visste fantes i en så liten og fin boks. Spiller den ok i tillegg så blir det kinderegg. Kunne godt unnvært glasslokk selv om rørglød er pent. Noe skal jeg da klage på.Hallo
K
Det resulterer vel bare i at det blir ett par grader kaldere i rommet eller?Skru ned termostaten med to grader da. Kulderaset fføles som trekk
Å dæven..... DEN har jeg gått glipp avIkke plass til Smilla og gamlehunden i Bentley SUVen...
Dette er mer for kwil og andre lakselorder.
Merk; velutstyrt med rørfutteral til karbon og splitcanestengene og gedigen flueboks.
Tre termoser med kaffe til kwil er nok likevel litt snaut.
Vis vedlegget 430638
Men hva med de to mistenkelige lakrissnorene på gulvet der T? Synes de har en skummel retning (under hifialteret??? )
:-X:-X0,2mm2 til høyttalere![]()
Det er vel en 2,5mm2 som jeg hadde som var lang nok. Blir nok noe fetere snart serru.:-X:-X0,2mm2 til høyttalere![]()
"Fetere" er ikke nødvendigvis tingen da TDet er vel en 2,5mm2 som jeg hadde som var lang nok. Blir nok noe fetere snart serru.:-X:-X0,2mm2 til høyttalere![]()
Den var flott til sitt formål