Har også en Nokså nyinnkjøpt DA-250.. Hva slags erfaring har du med de forskjellige filtrene? Har ikke fått forsket så mye på hva som er best.DA-06!
Storebroren til min 250. Låter nok helt greit tenker jeg![]()
Mvh Jan Arne Nilsen
Har også en Nokså nyinnkjøpt DA-250.. Hva slags erfaring har du med de forskjellige filtrene? Har ikke fått forsket så mye på hva som er best.DA-06!
Storebroren til min 250. Låter nok helt greit tenker jeg![]()
Jeg kjører direkte fra Tidal Hifi Gjennom Luxman.. Meget god dac jaBetyr det at du ikke har fått spillt på det interne riaa-trinnet i Luxmanen din Trondmeg? Jeg er egentlig litt slått i bakken av kvaliteten på phono-inngangen på min 590AII, låter helt sinnsykt bra med Lyra Delos og/eller VdH MC1000.
xtz69: Jeg har ikke forsket på det jeg heller, jeg spiller bare på den gjennom en Aries streamer og Roon, ingen behov for og forske, dette låter helt knall ;D
Platespilleren er på vei inn i anlegget igjen etter en lenger vinylpause. Jeg har noe å se frem til skjønner jeg.Betyr det at du ikke har fått spillt på det interne riaa-trinnet i Luxmanen din Trondmeg? Jeg er egentlig litt slått i bakken av kvaliteten på phono-inngangen på min 590AII, låter helt sinnsykt bra med Lyra Delos og/eller VdH MC1000.
xtz69: Jeg har ikke forsket på det jeg heller, jeg spiller bare på den gjennom en Aries streamer og Roon, ingen behov for og forske, dette låter helt knall ;D
Det har blitt skikkelig staselig hos deg, Trond! Forelsket meg helt i den benken. Veldig sjeldent jeg ser noe så fint for plassering haifai! Finner den på amazon, men er det norsk forhandler på den?Jeg som alltid trodde at hifi var svart og produsert i vesten. Benken heter forøvrig BDI corridor og er en AV-benk med luftehull, skyvedørsbakplater, kabelføringer etc etc
Hva foretrekker du?
Fikk litt panikk med en gang, men etter å ha fjernet 30cm tung snø og 5 cm is samt åpnet avløpet så ble det borte.... må nok likevel ta opp taket, skifte evt våt isolasjon og tekke på nytt. Er heldigvis bare en liten del med flatt tak.Får vondt i magen av og se de siste bildene, vi hadde sånn i gangen her før vi fikk etterisolert taket. La seg kondens i stubb-loftet som frøs for så og tine på våren.
.....Føler med deg.
Ikke testetHva foretrekker du?
Flatt tak... Jeg ser for meg en fremtid i Norge med enorme utbetalinger til utbedring av lekkasjer grunnet flate tak.Skulle nesten tro at det bor en ingeniør der... Drit med vann som kommer dit det ikke skal. Hadde hus med kun flatt tak en gang, aldri mer. Ha en fin lørdag Trond
![]()
Pr i dag spiller jeg normalt ganske lavt, men vi har har teppe på gulvet og det vil bli gardiner på vinduene bak høyttalerne. Det er store vindusflater bak lytteposisjon også (transparent lytteromEnig med deg Trondmeg, ser en I registrene til FOSS, som alle selskaper bruker, er det ingen markant endring vedr flate tak over siste 30 år.
Når kommer platespiller på plass? Uten tepper på gulvet og glassflater i bakkant, ingen problem med noen form for hardhet i lydbildet? Eller spiller du så lavt at det ikke er noe problem?![]()