|
Digg anlegg, men et aaaaaaaaaaaaaaaltfor lite nærlager med plater
Hvor gjorde du av 14 tommer`n til Kuzma med Myjajima Madake påmontert?
Der kan man se. Sjenanse er noe dritt. Selv var jeg nok mest preget av buss for tog turen fra Rygge, og diverse saker som svirret rundt i hodet på fallrepet før ferien. Man driver jo kontinuerlig med vosenopplæring i jobbsammenheng, og er litt smålei sånn rett før ferier siden enkelte har svært tungt for å høre etter slik at ting glir lettere når vi skal gå i gang med oppgavene over ferien14-tommeren skal remonteres snart. Da blir 11’’ stående bak.
Og det var nok meg du så på Skøyen. Synes det var deg, men vi ble nok begge grepet av et øyeblikks ukledelig og overraskende sjenanse.
Ja og tja. Synes ikke bidraget er det største. Det kan være jeg som er stokk stein døv eller ikke har prøvd innstillingene nok. Noe er det nok så de blir stående inntil videre. Jeg har en plan, men det kommer jeg tilbake til. JL sub er hvertfall morsomt.De Tannoy ufoene kan gjøre mye godt, har hatt slike selv tidligere sammen med Tannoy talere
mvh
Karmana hadde slike på Marten Miles da vi besøkte ham for noen år siden i NL.Ja og tja. Synes ikke bidraget er det største. Det kan være jeg som er stokk stein døv eller ikke har prøvd innstillingene nok. Noe er det nok så de blir stående inntil videre. Jeg har en plan, men det kommer jeg tilbake til. JL sub er hvertfall morsomt.De Tannoy ufoene kan gjøre mye godt, har hatt slike selv tidligere sammen med Tannoy talere
mvh
Hvis man ikke har hørt supertweetere (ikke deg BB), så tror jeg man lett kan bli lurt ved at man tror de slår inn lenge etter at egen hørsel har sagt stopp. Nå husker jeg ikke så mye av lyden av mine Tannoy-tweetere, men hvor steilt de er delt spiller også helt klart inn. Bånddiskantene på mina Viva Allegro skulle slå inn på 17 kHZ, men jeg hørt dem riktig så godt. En annen ting er jo da selvfølgelig at det kan bli en utfordring å integrere dem hvis de er hørbar langt nedover i frekvens. My 5 centKarmana hadde slike på Marten Miles da vi besøkte ham for noen år siden i NL.Ja og tja. Synes ikke bidraget er det største. Det kan være jeg som er stokk stein døv eller ikke har prøvd innstillingene nok. Noe er det nok så de blir stående inntil videre. Jeg har en plan, men det kommer jeg tilbake til. JL sub er hvertfall morsomt.De Tannoy ufoene kan gjøre mye godt, har hatt slike selv tidligere sammen med Tannoy talere
mvh
Jeg synes ikke det var noe vits i, og jeg har vært hos øre-nese-hals-spesialist som sa at jeg hørte bedre enn gjennomsnittet for min aldersgruppe. Men, så begynner jeg å dra på åra, så det er mulig ungdommen har bedre nytte av supertweetere?
Jeg tror effekten har stor sammenheng med rommet anlegget står i, så jeg avskriver ikke supertweetere.
slikt blir fort permanent, been there, dønn dætt! Så du får legge ut et nytt bilde når det er endret.Lampen henger bevisst i bare ledningen på en krok. Ledningen skal henge i bue, men retningen skal endres. Stikket den er koblet til henger og i lufta inntil videre. Dette er et prøveoppheng. ..... TBC
Det hadde vært nydelig.sjekker i morra - husker ikke på strak arm...