T
TT.
Gjest
Sitter og nyter kaffe i Tesalongen og hører på Formiddagsmiks på NRK Jazz. Artig låt med George Shearing akkurat nå: Cowboy samba. Den kom rett inn på spillelisten min gitt
Burde tenkt meg det egentlig..Najs Sluket. Har den i spillelisten på Tidal!![]()
Skal stort sett gjøre det samme, men litt senere, kl 0800, henger ut to flagg og intar horisontalen noen timer til.....livet er ikke så aller verstI morgen skal jeg sette klokken til å ringe 05.30, kun for å kunne slå den av igjen og være glad for at jeg slipper å stå opp for å gå gatelangs og blæse på trompet
Takk for det TT, joda, jeg var hos deg for et par år siden og hentet en go'sak.TerjeA, det er nærmest umulig å sammenligne disse to anleggene, den ene med 12" basser og den andre med 6,5" x 1,5. Rommene er dessuten helt forskjellige. Tesalongen, liten og intim, stuen, i vinkel. Oppe er det forøvrig KT120. Er Signature som har KT150.
Men jeg har et forslag, kom og lytt selv, ser du er i samme fylke og jeg lurer faktisk på om du har vært her tidligere. Stemmer det? Kodeord CT-950
Velkommen skal du være
He he Dyret, du sier noe, men både Will Downing som Sluket postet og Gregg Karukas som gismo postet er midt i sjangeren min, men jeg setter veldig pris på tips. Ikke alt jeg har eller har hørt, selv om jeg streamer stort sett hver dag fra nettradiostasjoner innen sjangeren.Er ikke lett å tipse en man av ditt kaliber om "ny" musikk forstår jeg![]()
Er alltid morro med tipsHe he Dyret, du sier noe, men både Will Downing som Sluket postet og Gregg Karukas som gismo postet er midt i sjangeren min, men jeg setter veldig pris på tips. Ikke alt jeg har eller har hørt, selv om jeg streamer stort sett hver dag fra nettradiostasjoner innen sjangeren.Er ikke lett å tipse en man av ditt kaliber om "ny" musikk forstår jeg![]()