TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Gir Herreavdelingens Platesjappe på NRK1 en sjanse igjen. Lenge side jeg har lyttet til disse

T

TT.

Gjest
    Det får være nok Platesjappe for denne gangen. Musikkvalgene blir for personlige og speiler programledernes musikksmak for mye og da blir for programmet for ensformig, men det er kanskje slik det skal være? Over til noe annet....

Dyret

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2012
    Antall liker
    1.986
    Sted
    Byen med kråke
    Torget vurderinger
    1
    Jeg hører aldrig på radio. Om jeg skal bruke tia mi på å høre musikk, skal jeg velge hva jeg hører på selv ;)

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Hører mye nettradio, men da selvvalgte stasjoner som spiller "min" musikk, men noen ganger NRK Jazz, NRK P1 på kveldstid og noen andre jazzstasjoner. Gjør det mest for avbrekkets skyld og for å kanskje fange opp litt i ytterkant av hva jeg vanligvis hører på. Ikke så ofte jeg finner så mye brukbart, men det hender. Sist George Shearing Trio og låten Cowboy Samba. Akkurat nå hører jeg på en låt av Eric Benet (har hørt noe av ham før), men denne fikk jeg Princevibber av. (Minner meg om låten Kiss) Kanskje noe for jorwed og andre Princefans. what if we was cool

T

TT.

Gjest
    + selv om nettradioen surrer i bakgrunnen når jeg driver med andre ting, noterer jeg eller bruker SoundHound når jeg hører låter jeg liker. Ikke alltid jeg finner dem på Tidal, men beholder notisen og prøver gjerne igjen etter en uke eller to og da har låten gjerne dukket opp. Mulig at jeg ikke er som jeg burde engang ha vært, men sånn er jeg nå engang. ;)

T

TT.

Gjest
    Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig

T

TT.

Gjest
    Ny fridag, nye muligheter. Først litt kaffekos foran hovedanlegget. Det spilles Incognito -Rapture akkurat nå

Mye flott å se på i denne videoen :cool:

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig
    Hadde vært trist for oss om tråden din pluselig ble stille TT. :)

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.409
    Torget vurderinger
    12
    Såda, det var jeg bare jeg som ble litt engasjert i bilgjettetråden og syntes det ble litt mye utenomprat. Beklager det, trodde det var innafor. Skal skjerpe meg :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.399
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Nok av kranglefanter å sutrekopper på dette foumet, men det er bare å glo forbi... denne tråden har du bare å holde vedlike! ;) alltid kjekt å glo innom.

T

TT.

Gjest
    Vi lar petimetere, nerder, besserwissere være og så konsenterer jeg meg om å være tilstede her. Her kan man komme som man er, oppføre seg ok og holde en hyggelig tone uten at nattesøvnen eller humøret blir påvirket i negativ grad. Håper jeg. Feelgood er viktig i en tråd og da kommer også de gode innleggene, svarene og stemningen. Ser i flere tråder jeg har frekventert at det murrer enkelte steder. Er ikke noe hyggelig slik er nå min mening. Andre tråder er så "interne" at jeg ikke skjønner bæret av hva det snakkes om. Ja la de holde på. Jeg sier ikke at det er noe bedre her, men prøver iallefall å holde døra åpen for de fleste.

Jeg vet jeg har spilt denne før, men den er så bra at den får nok en runde (Rip Jeff Golub)

Open up

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.329
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    82
    Ja hold deg her du TT,mindre bråk det :) aner ikke hva som har skjedd men det bryr jeg meg lite om også ;)

O

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    6.152
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Dette er en av trådene jeg oftest kikker innom :)

Har funnet mye god musikk her, både nytt og artister/låter som har gått i glemmeboken hos meg.
    Så håper du fortsetter med å legge ut forslag til musikk det er verd å lytte til :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg håper ikke at det blir en "Rainy sunday" fk søndag, men det ser desverre ikke lovende ut. Har invitert til familieselskap og masse grillmat er innkjøpt. Blir starten på grillsesongen for mitt vedkommende. Sjelden jeg griller når jeg bor alene.

Her er Rainy Sunday med Ben Tankard

T

TT.

Gjest
    Smooth eller kanskje Lounge (?) fra Scott Allman - Road to Chongqing Uansett en fin låt

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Hører mye nettradio, men da selvvalgte stasjoner som spiller "min" musikk, men noen ganger NRK Jazz, NRK P1 på kveldstid og noen andre jazzstasjoner. Gjør det mest for avbrekkets skyld og for å kanskje fange opp litt i ytterkant av hva jeg vanligvis hører på. Ikke så ofte jeg finner så mye brukbart, men det hender. Sist George Shearing Trio og låten Cowboy Samba. Akkurat nå hører jeg på en låt av Eric Benet (har hørt noe av ham før), men denne fikk jeg Princevibber av. (Minner meg om låten Kiss) Kanskje noe for jorwed og andre Princefans. what if we was cool

Kjenner meg igjen, TT. nettradiostasjoner med jazz har gitt meg mange gode stunder og pekt på gode artister de senere år. Bare TIDAL gir meg mer god musikk om dagen. Bortsett fra det jeg selv har i hyllene...:D

keep up the good thread, and "Keep Calm" som du vet;-)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg har kanskje ikke sagt så mye om innspillingen av den nye LM-126 036/200, men jeg holder fortsatt på og jeg hører dag for dag at lyden "slipper" mer og mer. Merker spesielt at lyden kommer etter at jeg har spilt høyt. Det er selvfølgelig forbedringspotensiale her og tuberolling er jo klart et alternativ etterhvert. Må bare få lest meg opp litt først om hva jeg bør satse på av rør. Det dukker opp skattepenger om en snau måned og disse er øremerket nye rør. Kom gjerne med forslag om merker og rørtyper....

Brian Culbertson i hærlig 80 talls sound

Brian Culbertson - You'll never find

T

TT.

Gjest
    Litt musikk før køien

Fourplay - Little foxes

får vel flagge litt i dag.... :rolleyes:

T

TT.

Gjest
    Får se hva Gamlebyen i Fredrikstad har å by på i morgen. Ha en riktig god natt.

gwikse

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2006
    Antall liker
    253
    Hurra for deg som fyller ditt år... :)

• Liker

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    14.729
    Sted
    Sørlandet
    Gratulere så mye med dagen din idag fra en som ikke tok turen til Fredrikstad pga yr.no

Mvh
    BB

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Tusen takk alle sammen! Gamlebyen i Fredrikstad var veldig bra i dag. Frimarked og masse liv. Arne Børresen, sjefen på modelljernbanesenteret sprang ut og spilte"Happy birthday" på trompet etter at svoger tipset ham om at jeg hadde dag i dag. Veldig artig. Fantastisk anlegg han og hans hjelpere har bygget.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn