T
TT.
Gjest
Gir Herreavdelingens Platesjappe på NRK1 en sjanse igjen. Lenge side jeg har lyttet til disse
Hadde vært trist for oss om tråden din pluselig ble stille TT.Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig
Vil fortsette her, men mindre i andres. Blir enklere slikHadde vært trist for oss om tråden din pluselig ble stille TT.Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig![]()
Kjenner meg igjen, TT. nettradiostasjoner med jazz har gitt meg mange gode stunder og pekt på gode artister de senere år. Bare TIDAL gir meg mer god musikk om dagen. Bortsett fra det jeg selv har i hyllene...Hører mye nettradio, men da selvvalgte stasjoner som spiller "min" musikk, men noen ganger NRK Jazz, NRK P1 på kveldstid og noen andre jazzstasjoner. Gjør det mest for avbrekkets skyld og for å kanskje fange opp litt i ytterkant av hva jeg vanligvis hører på. Ikke så ofte jeg finner så mye brukbart, men det hender. Sist George Shearing Trio og låten Cowboy Samba. Akkurat nå hører jeg på en låt av Eric Benet (har hørt noe av ham før), men denne fikk jeg Princevibber av. (Minner meg om låten Kiss) Kanskje noe for jorwed og andre Princefans. what if we was cool
Likens, TTHer er vi helt på bølgelengde Harald. Ha en flott kveld og helg!
Hils til gamle Fre-kstad fra meg. Dessverre ikke så ofte innom etter at jeg solgte hytta ute i Onsøy...Får se hva Gamlebyen i Fredrikstad har å by på i morgen. Ha en riktig god natt.
He he. Det skal jeg gjøre. Ser faktisk ut til at det blir brukbart vær i dag også. Setter snart kursen.Hils til gamle Fre-kstad fra meg. Dessverre ikke så ofte innom etter at jeg solgte hytta ute i Onsøy...Får se hva Gamlebyen i Fredrikstad har å by på i morgen. Ha en riktig god natt.![]()