TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.409
    Torget vurderinger
    12
    Oi, gratulerer med dagen TT! Selv fyller jeg ikke før i morgen.

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.409
    Torget vurderinger
    12
    Nei altså, det er vel slik at man fyller et halvt århundre denne gangen.

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tenker på deg som har hatt bursdag og synes jeg det er en god anledning til å feire deg litt med Chain reaction og en ipa før beddigs. Crusaders på vinyl selvsagt. Håper du du hadde en fin dag TT. Snakkes og sees snart. :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Skål min venn. Det har vært en flott dag på alle måter. Sitter akkurat nå i Tesalongen med Mickey og Kis ved beina. (Kis er min venninne sin hund, lik Mickey). I morgen kommer sønn m kjæreste, datter m barnebarn og min kjære mor på feiring her. Er meningen at vi skal grille, men med OBS varsel og regnbyger i sikte, blir det middag på den lokale restauranten. Får heller be til gjestebud når Vår Herre er mer stabil i meteorologien.

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Skål. :) Side 2 er best synes jeg. Mer fot der. Så koselig at familien samles i morgen. Viktig å ta vare på hverandre. Grillings går bra i regnvær halvveis under markisen. Kos dere. :)

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig
    He he, ser poenget. Er til å få magesår av å delta i noen av diskusjonene her inne, så også jeg holder meg borte fra visse deler av asylet. Kan heldigvis ikke huske at vi to har kranglet om noe som helst. :rolleyes: Ellers, gratulerer så mye med dagen som var. :)

tjinl.jpg

• Liker
    T

TT.

Gjest
    He he. Takker baluba.

Grillen er fyrt opp etter at jeg fikk sjokk når jeg tok den fram for sesongen. Han som brukte den sist har ikke vært særlig flink mht renhold, så jeg fikk plutselig DEN jobben. Nu vel, hadde det vært noe annet en Weber, hadde den sikkert rustet i stykker. Flisboksen er fylt opp med hickory og maten er straks klar for grillen. En øl som forrett før familien kommer og litt pusteøvelser, så blir dette veldig bra.

Dyret

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2012
    Antall liker
    1.986
    Sted
    Byen med kråke
    Torget vurderinger
    1
    Nå må jeg virkelig beklage TT. Jeg har jo ikke fulgt med i det hele tatt.

Gratulerer med dagen din i går! :rolleyes:

Håper du hadde en fin dag i Gamla-stan, og att trompetisten tok godt vare på bursdagsbarnet!

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    He he. Takker baluba.

Grillen er fyrt opp etter at jeg fikk sjokk når jeg tok den fram for sesongen. Han som brukte den sist har ikke vært særlig flink mht renhold, så jeg fikk plutselig DEN jobben. Nu vel, hadde det vært noe annet en Weber, hadde den sikkert rustet i stykker. Flisboksen er fylt opp med hickory og maten er straks klar for grillen. En øl som forrett før familien kommer og litt pusteøvelser, så blir dette veldig bra.
    Bon apetit! Slikt har vi dessverre ikke vær for her på Karmøy i dag. Men litt musikk skal jeg klare å klemme inn i timeplanen.

• Liker

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.399
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med overstått TT.
    Jeg regner med at du ikke ble gammel jfr skiltet!;)

mvh

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Heisann blues! Tusen takk. Håper jeg tåler høy lyd de åra jeg har igjen. Blir det snaut, får jeg skaffe meg slike

image.jpeg

T

TT.

Gjest
    I ettermiddag dukket Evo 2 opp en snartur. Alltid hyggelig med besøk fra den karen, men desverre hadde jeg ikke så mye tid, men han fikk en kort audiens i Tesalongen. Det virker som han likte det lille han fikk høre. Jeg fikk dessuten ham til å lytte til hvor tyst LM-126 har blitt etter bytte. Kort men konsentrert besøk. Neste gang har jeg sikkert bedre tid og da blir det kaffe og kake

T

TT.

Gjest
    Musikk på en mandag. Herlig smooth sax fra Jimmy Sommers - Promise me

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.357
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gratulerer med væl overstått TT, ja åra gror på en, men du har vel litt å gå ennå;);)

gismo

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Tusen takk gismo. Dette blir tøffere og tøffere for hvert år.... Ikke rart man lurer på hvor lenge dette varer

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du må rydde i alle skoparene som står i entreen. Jeg snublet på vei inn her nå. ;D

• Liker
    T

TT.

Gjest
    I pakken var et par skumputer for Grado SR-80 til den svimlende sum av kr 24,- levert i postkassen

Lurer litt på hvor mye feks OHC tar for denslags?

image.jpg

T

TT.

Gjest
    Noen søppel er andres gull, sa noen en gang.
    I søpla på jobben fant jeg et stykke acrylglass som var en 0,5 cm sprekk i. Jeg spurte om jeg kunne ta den og det var helt i orden. Plasten på begge sider var fortsatt på, så den var nok ikke mye mer skadet enn den lille sprekken. Tok den med hjem og dro av plasten og den var helt ripefri. Nå fungerer den som støvlokk over rørforsterkeren når den er avskrudd.

image.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selv om det er "hauger" av synlige rør i casa baluba så liker jeg faktisk best når de har deksel eller er inni kassen både estetisk og praktisk. I så måte er vel din LM en mellomting. Sikkert ikke ufornuftig med et støvdeksel over når den ikke er i bruk. Ønsker meg deksler på mine Xindak MS-3 monoblokker, slik jeg har på min integrerte MT-3 (også Xindak). Blir fort støvete mellom rørene på monoblokkene. Den bittelille Nordic MingDa-en derimot passer best naken.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg har faktisk mest sansen for rør når de syns og gløder og i tillegg står "fritt". Kanskje ikke særlig barnevennlig eller støvvennlig. Det er jo engang slik at ting som blir varmt tiltrekker seg støv. Bare tenk på når vi skrur på panelovnene etter en stunds pause. Gamle TV var også en brannfelle pga støv.

T

TT.

Gjest
    Sender gratulasjoner til min kjære sønn som fikk seg ny leilighet i kveld og som fikk solgt sin ettroms for over 400 000,- over takst FØR visning! Boligmarkedet er vilt i Oslo og spesielt når det er snakk om de små leilighetene

T

TT.

Gjest
    Litt musikk nå, Lee Ritenour, Chris Botti, Eric Marienthal ++++

Papa was a rolling stone

Sist redigert av en moderator:

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du er I farta og pusser opp Gradoen ser jeg. Det har den fortjent. :) Jeg driver og leter etter mine Stax SRx som en venninne har forlagt et eller annet sted hos seg. De trenger også nye puter hvis de en dag dukker opp i en av kjellerbodene hennes. 8) Blir som nye omtrent av slikt.

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn