Google er fint. Sier ikke merOi, gratulerer med dagen TT! Selv fyller jeg ikke før i morgen.
He he, ser poenget. Er til å få magesår av å delta i noen av diskusjonene her inne, så også jeg holder meg borte fra visse deler av asylet. Kan heldigvis ikke huske at vi to har kranglet om noe som helst.Innser endelig at jeg bør holde meg unna tråder som engasjerer. Ser desverre at enkelte stiller i sokkelesten og da er det fort å bli tråkket på tærne. Litt synd egentlig
Bon apetit! Slikt har vi dessverre ikke vær for her på Karmøy i dag. Men litt musikk skal jeg klare å klemme inn i timeplanen.He he. Takker baluba.
Grillen er fyrt opp etter at jeg fikk sjokk når jeg tok den fram for sesongen. Han som brukte den sist har ikke vært særlig flink mht renhold, så jeg fikk plutselig DEN jobben. Nu vel, hadde det vært noe annet en Weber, hadde den sikkert rustet i stykker. Flisboksen er fylt opp med hickory og maten er straks klar for grillen. En øl som forrett før familien kommer og litt pusteøvelser, så blir dette veldig bra.