T
TT.
Gjest
Terje Lie er nevnt sammen med Jeff Lorber; her er de sammen med låten Daybreak
Ja, for amatører som ikke holder på hele tiden med et eller annet.. 8). Og du har drevet på i hele sommer så da har du vel svaret på det..Er Hortenmessen liksom den offisielle starten på hifisesongen? (Bare en tanke jeg hadde)
Et slags kick-off mener du? Jeg fikk i hverfall ryddet en del i Underhuset i går kveld, så kanskje du har rett i det gitt... 8);DEr Hortenmessen liksom den offisielle starten på hifisesongen? (Bare en tanke jeg hadde)
@MR Fandrese.Et slags kick-off mener du? Jeg fikk i hverfall ryddet en del i Underhuset i går kveld, så kanskje du har rett i det gitt... 8);DEr Hortenmessen liksom den offisielle starten på hifisesongen? (Bare en tanke jeg hadde)
Melder meg på@MR Fandrese.Et slags kick-off mener du? Jeg fikk i hverfall ryddet en del i Underhuset i går kveld, så kanskje du har rett i det gitt... 8);DEr Hortenmessen liksom den offisielle starten på hifisesongen? (Bare en tanke jeg hadde)
Når vi først snakker om det.. Tør jeg utfordre deg til å invitere oss for lytt og dissing av anlegget ditt i løpet av høsten/vinter?
Bill Mrk;
Kaffe tørst.
Liker den noe frempå holdningen din her ArilD@MR Fandrese.Et slags kick-off mener du? Jeg fikk i hverfall ryddet en del i Underhuset i går kveld, så kanskje du har rett i det gitt... 8);DEr Hortenmessen liksom den offisielle starten på hifisesongen? (Bare en tanke jeg hadde)
Når vi først snakker om det.. Tør jeg utfordre deg til å invitere oss for lytt og dissing av anlegget ditt i løpet av høsten/vinter?
Bill Mrk;
Kaffe tørst.
Det blir jo litt som å hoppe etter Wirkola det. Ikke tvil om det.Tror fandrese er redd for at det blir som å hoppe etter Wirkola. Du trenger ikke være redd for det, det holder med en åpen dør. Kaffe og vafler er oppskrytt.
Men uansett hadde det vært veldig hyggelig om noen andre hadde satt døren på gløtt. (Snakk om gruppepress...hehe)
Det gleder jeg meg til,da kan TT parkere her så kjører vi inn med nye Audien minDet blir jo litt som å hoppe etter Wirkola det. Ikke tvil om det.Tror fandrese er redd for at det blir som å hoppe etter Wirkola. Du trenger ikke være redd for det, det holder med en åpen dør. Kaffe og vafler er oppskrytt.
Men uansett hadde det vært veldig hyggelig om noen andre hadde satt døren på gløtt. (Snakk om gruppepress...hehe)Skal noe til å holde standarden og gjestfriheten på nivå med trådstarter... Jeg får innta holdningen som prøvehopper før 2. Omgang. At startskuddet har gått for sesongen er slått fast litt tidligere her, mer eller mindre. 8)
Jo'a gutter det skal jeg få til. Godt å få litt fart I rompa til å komme seg videre med anlegget. Trenger noen uker på å få fikse dIverse ting som overhodet ikke er på stell. Det blir ikke neste helg... Forøvrig står døra står alltid på gløtt og er jeg hjemme så har jeg kaffe. 8)![]()
Har du fått deg ny bil eller er det den slitne A4n du mener?
Tror nok detGreier vel turen opp hit uten at du svir ræva av TT slik du gjorde sist evo? ;D
Han gjorde hva med ræva til TT? Tror kanskje jeg ikke vil vite mer når jeg tenker meg om... kanskje!Greier vel turen opp hit uten at du svir ræva av TT slik du gjorde sist evo? ;D
Nettopp, ville bare gjøre det klinkende klart!Har mest med bil å gjøre. Ikke så mye med stumpen til TT..![]()
Det stod jo ingenting om frivilligheten fra din side i det tidligere utsagnet, så den biten trenger du ikke forsikre oss om. Men i utgangspunktet er det alltid suspekt med folk som forsikrer at de er ikke mindre enn 100% heterofile...Er 100% heterofil!
Bare tøyser litt med deg, TT. Dessuten var det visst bilen din som fikk svi, ikke din korporlige ræv.Dette gidder jeg rett og slett ikke diskutere. Jeg har sagt mitt i saken!
Det er det lite tvil om,var vel varmesetene i BMW'n som var litt vell varmeEr 100% heterofil!
Du er en vaskekte helt! Godt jobba!
Nu ble alt så meget klarere. Skal vokte meg for brennheite BMW-seter i framtiden. Dr. Evil kjører 420D, så faren er overhengende.Det er det lite tvil om,var vel varmesetene i BMW'n som var litt vell varmeEr 100% heterofil!
O
Mulig det fandrese, mulig det, men si meg en ting, begynner ikke elgjakta i morgen?Nå ble du lurt TT. Den katten var bare ute etter litt kontakt. De kommer seg ned uansett. Naboen derimot ble sikkert kjempeglad. I morgen sitter den der igjen.8)
Så noen som hadde fått to okser på garasjetaket for noen dager sIden. Du må kanskje gI takasyl til enkelte fortvilte skapninger av arten. Da får katta selskap. 8) og.Mulig det fandrese, mulig det, men si meg en ting, begynner ikke elgjakta i morgen?Nå ble du lurt TT. Den katten var bare ute etter litt kontakt. De kommer seg ned uansett. Naboen derimot ble sikkert kjempeglad. I morgen sitter den der igjen.8)
![]()
Mulig det fandrese, mulig det, men si meg en ting, begynner ikke elgjakta i morgen?Nå ble du lurt TT. Den katten var bare ute etter litt kontakt. De kommer seg ned uansett. Naboen derimot ble sikkert kjempeglad. I morgen sitter den der igjen.8)
![]()
og hva gjør vi feil?