Godt tips. Den ene er bortimot NOS. Får tenke. Litt dumt å bare ha de stående.HC: Ikke selge. Ryker laseren på den ene, er det IKKE enkelt å finne erstattningslaser.......Laseren har samme verdi som spilleren![]()
Godt tips. Den ene er bortimot NOS. Får tenke. Litt dumt å bare ha de stående.HC: Ikke selge. Ryker laseren på den ene, er det IKKE enkelt å finne erstattningslaser.......Laseren har samme verdi som spilleren![]()
Har du en Dared under der ? Husket ikke at du hadde en slik jeg. Fornøyd ?
Nei, std. Litt artig at den har en innebygd 32 bits DAC, som jeg kan nyttegjøre meg av til Squeezebox Touch. Ja, jeg vet du ikke er glad i streaming, men for meg passer det utmerket. Dessuten nok trøkk til å spille i rommet oppeLiker den ampen der, klassisk. Signature?
nå er mk I båret ned til stuen igjen. Det var moro så lenge det varte ;D
kan anbefale Paul Tuvman og Breezy wednesday som en siste torsdagslåtJeg håper ryggen holdt. Tunge beist...
Et lite musikktips til de siste minuttene av dagen nå så. Etter det kan jeg legge meg med et smil.![]()
Bilde av "tanksen"Det er en ting jeg ikke har omtalt fra tidligere teaser. For kjennere, så ser man at det er en Sony XA-5ES. Denne har tatt plassen til McIntosh multispilleren som stod der. Ikke de helt store forskjellene rent lydmesdig, men Sonyen er mye raskere, da den oppfører seg som en CD spiller og ikke en DVD spiller. Kvalitetsfølelsen til Sony overgår alt jeg har vært borte i ang CD spillere. Den er som en tanks. Ser det ligger en i sølv for småpenger på Torget. Rart at ingen har kjøpt den. Anbefales!
Er visst fler som har mystiske knapperFor å beholde nattesøvnen fremover, legger jeg ut bilde av følgende bryter på min LM 126 og spør, hvilken funksjon har denne?
Med en bruksanvisning som kan leses av over en milliard kinesere, men uten engelsk versjon, ivrer jeg etter å finne ut hva dette betyr!
Vis vedlegget 403511
det finnes ingen "pre out" på den. Er det "trans" for transistor eller "trans" for transformator?Kanskje ampen din kan brukes som ren power amp? Med egen pre. Tenkte på knappen.
Messa i Oslo er litt stusselig, rart de ikke kan støtte Horten på en bred front.
Er jo ikke "Pre Out" på en effektforsterker?det finnes ingen "pre out" på den. Er det "trans" for transistor eller "trans" for transformator?Kanskje ampen din kan brukes som ren power amp? Med egen pre. Tenkte på knappen.
Messa i Oslo er litt stusselig, rart de ikke kan støtte Horten på en bred front.
Nope, den spiller like herlig i begge posisjonerEr jo ikke "Pre Out" på en effektforsterker?det finnes ingen "pre out" på den. Er det "trans" for transistor eller "trans" for transformator?Kanskje ampen din kan brukes som ren power amp? Med egen pre. Tenkte på knappen.
Kanskje det er innstillingen for å kjøre din som effekt/monoblokk?
Vi likte filmen svært godt. Godt håndverk. Spennende er den også selv om historien er kjent. Norske filmer er ikke lenger hva de var - I positiv mening.Bra film. Nygårdsvold og Koht, uff. Stakkars Breuer.
Slike oversettelser koster kroner; det er ikke bare å bruke Google. Så han venter sannsynligvis helt til noen klager.For å være ærlig, er det litt svakt av Mala å ikke ha oversatte manualer. Det er vel egentlig et krav tror jeg, iallefall på et skandinavisk språk
Og senere ble det vel Rundhaugen, her like om hjørne. EllerAng Kongens nei/ 2. Verdenskrig/innvasjonen av Norge: litt artig at Hamar var hovedstad i Norge 10. april 1940. Ikke alle som vet...