T
SærligSøk på Google etter Gilf
Gruer meg til i morgen, for da har jeg tannlegetime...
Hehe husker godt den tidenHe he. Husker skoletannlegen kom på besøk i klassen på Korsvoll (Oslo), med et kjempegebiss og en stor rød tannbørste. Hun skulle lære oss å pusse tenner. Ovenfra og ned på hver tann. Alle hadde med egen tannbørste og etter pussing, fikk vi et bittelite plastglass med fluorskylling. Det var andre tider det. Da lærte vi dessuten om negere og hottentotter. Det lærer de ikke noe om i dag.![]()
Ja, veldig fornøyd. Du får komme og lytte en dag. Blindfolded!Fornøyd med betongtilskuddet i stua?
Ønsker deg lykke til med jobben. Jeg sliter med en Sony receiver som er så full av møkk at jeg har nok arbeid frem til jul.Ok. Har ikke renset Pioneer greier før (med unntak av platespillere). Men det går vel det ogsåEn jeg kjøpte platene til, som nå vil selge anlegget også
Men vil at jeg skal fikse det opp først![]()
Det er helt riktig, men jeg solgte den videre til en annen her på Sentralen. Angrer på salget, men det gjør jeg på alt jeg har solgtHar hatt CT-F950 som jeg fikset opp og solgte og den mener jeg Terje A kjøpte. Flott kassettspiller
Ja, helt klart, det som skuffer eller trekker ned er fjernkontrollen. Den fungerer som den skal og er oversiktelig og grei, men gir lite eiergledeSony ES spillere er uten tvil bygget på en måte som gir kvalitetsfølelse!
Ga bud på denDet er en ting jeg ikke har omtalt fra tidligere teaser. For kjennere, så ser man at det er en Sony XA-5ES. Denne har tatt plassen til McIntosh multispilleren som stod der. Ikke de helt store forskjellene rent lydmesdig, men Sonyen er mye raskere, da den oppfører seg som en CD spiller og ikke en DVD spiller. Kvalitetsfølelsen til Sony overgår alt jeg har vært borte i ang CD spillere. Den er som en tanks. Ser det ligger en i sølv for småpenger på Torget. Rart at ingen har kjøpt den. Anbefales!