TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Slik så det ut rett før de amalganiserte omtrent alt som var etter å ha fått nytt utstyr med vannkjøling hos skoletannlegen på Bjølsen skole. Det jo så lett å bore... :rolleyes:
    Jeg overlevde. Er ikke sikker på alt av fyllinger er byttet heller siden den gang. Fluorskylling som obligatorisk valgfag ble innført. 8)

FB_IMG_1475609257285.jpg

T

TT.

Gjest
    He he. Husker skoletannlegen kom på besøk i klassen på Korsvoll (Oslo), med et kjempegebiss og en stor rød tannbørste. Hun skulle lære oss å pusse tenner. Ovenfra og ned på hver tann. Alle hadde med egen tannbørste og etter pussing, fikk vi et bittelite plastglass med fluorskylling. Det var andre tider det. Da lærte vi dessuten om negere og hottentotter. Det lærer de ikke noe om i dag. :rolleyes:

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.061
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    He he. Husker skoletannlegen kom på besøk i klassen på Korsvoll (Oslo), med et kjempegebiss og en stor rød tannbørste. Hun skulle lære oss å pusse tenner. Ovenfra og ned på hver tann. Alle hadde med egen tannbørste og etter pussing, fikk vi et bittelite plastglass med fluorskylling. Det var andre tider det. Da lærte vi dessuten om negere og hottentotter. Det lærer de ikke noe om i dag. :rolleyes:
    Hehe husker godt den tiden :)

mvh

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Har hatt CT-F950 som jeg fikset opp og solgte og den mener jeg Terje A kjøpte. Flott kassettspiller

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.618
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ok. Har ikke renset Pioneer greier før (med unntak av platespillere). Men det går vel det også :) En jeg kjøpte platene til, som nå vil selge anlegget også :)
    Men vil at jeg skal fikse det opp først :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Ok. Har ikke renset Pioneer greier før (med unntak av platespillere). Men det går vel det også :) En jeg kjøpte platene til, som nå vil selge anlegget også :)
    Men vil at jeg skal fikse det opp først :)
    Ønsker deg lykke til med jobben. Jeg sliter med en Sony receiver som er så full av møkk at jeg har nok arbeid frem til jul. :eek:

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.618
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    PS: Kommer gjerne på en kaffe en av dagene? Ungene ble sendt til fjells i dag, så far har rolige dager denne uken :)

• Liker

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.618
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ja, kanskje det :) EVO er vel ute i den store verden? Kanskje tilbake innen fredag :)

• Liker

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da har du nok begynt å bli flink til å følge anvisningene til damen med den STORE røde tannbørsten på en god måte. Keep up the good work. Null hull er herlig. :)

T

TT.

Gjest
    Skal si deg en ting jeg fandrese. Jeg var best på skolen jeg, når alle andre var hjemme. (Måtte sitte igjen mange ganger)

T

TT.

Gjest
    Saksofonisten Euge Groove er meget dyktig synes jeg. Her med Tango in Tio

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.914
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Har hatt CT-F950 som jeg fikset opp og solgte og den mener jeg Terje A kjøpte. Flott kassettspiller
    Det er helt riktig, men jeg solgte den videre til en annen her på Sentralen. Angrer på salget, men det gjør jeg på alt jeg har solgt:p
    Men det er jo helt umulig å bare kjøpe og ikke selge. Bor i leilighet med anlegget i stua og nå er det fullt.:eek:

T

TT.

Gjest
    Det er en ting jeg ikke har omtalt fra tidligere teaser. For kjennere, så ser man at det er en Sony XA-5ES. Denne har tatt plassen til McIntosh multispilleren som stod der. Ikke de helt store forskjellene rent lydmesdig, men Sonyen er mye raskere, da den oppfører seg som en CD spiller og ikke en DVD spiller. Kvalitetsfølelsen til Sony overgår alt jeg har vært borte i ang CD spillere. Den er som en tanks. Ser det ligger en i sølv for småpenger på Torget. Rart at ingen har kjøpt den. Anbefales!

T

TT.

Gjest
    Sony ES spillere er uten tvil bygget på en måte som gir kvalitetsfølelse!
    Ja, helt klart, det som skuffer eller trekker ned er fjernkontrollen. Den fungerer som den skal og er oversiktelig og grei, men gir lite eierglede

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.355
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    82
    Det er en ting jeg ikke har omtalt fra tidligere teaser. For kjennere, så ser man at det er en Sony XA-5ES. Denne har tatt plassen til McIntosh multispilleren som stod der. Ikke de helt store forskjellene rent lydmesdig, men Sonyen er mye raskere, da den oppfører seg som en CD spiller og ikke en DVD spiller. Kvalitetsfølelsen til Sony overgår alt jeg har vært borte i ang CD spillere. Den er som en tanks. Ser det ligger en i sølv for småpenger på Torget. Rart at ingen har kjøpt den. Anbefales!
    Ga bud på den ;)

O

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Hadde jeg hatt plass i reolen kunne jeg godt tenkt meg å bytte ut Densen spilleren min som oppfører seg som om den leser en fem-lags bluerayskive. 8) Håper du får tilslag på den Evo. Knallflott spiller. :)

• Liker

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Sony ES er kommende klassikere. Nå har jeg to CDP777ES. Kanskje jeg avhender den ene. Vi får se. Liker dem massive kvaliteten. 19 kg cd spiller er helt ok.

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.618
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    HC: Ikke selge. Ryker laseren på den ene, er det IKKE enkelt å finne erstattningslaser.......Laseren har samme verdi som spilleren :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn