baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Du hører dem nok, men gidder du betale for dem?
Tja, finnes gode kabler uten at det koster skjorta. Testet anti cables imot blue jeans, billige og gode kabler begge to. Jeg foretrakk anti med klar margin. Nå om dagen bruker jeg kabler som gjør at jeg kan bruke kabel bukkene mine, et rent estetiske hensyn. Så veldig opptatt av kabler er jeg ikke..Du hører dem nok, men gidder du betale for dem?
På en annen side,noen historier er jo artig og høre på å daKanskje derfor jeg lytter mest til instrumentalmusikk, da jeg få instrumentene til å fortelle historien etter "eget" ønske
jo da, men omatt og omatt, så blir man lei til sluttPå en annen side,noen historier er jo artig og høre på å daKanskje derfor jeg lytter mest til instrumentalmusikk, da jeg få instrumentene til å fortelle historien etter "eget" ønske
O
Ser sikkelig trivelig ut i TesalongenNå nytes en musikkmatinè i Tesalongen. Herlig avslappende etter en lang dag i husarbeidets tegn
Vis vedlegget 411850
Jamen der har vi jo beviset - PF er ræva!Ser sikkelig trivelig ut i TesalongenNå nytes en musikkmatinè i Tesalongen. Herlig avslappende etter en lang dag i husarbeidets tegn
Vis vedlegget 411850
Jeg er glad jeg er så fornøyd med utviklingen i krypten at jeg ikke engang bryr meg om det skulle komme et kanontilbud på noe som helst område. Tror ikke dette salget har så mye å tilby meg i praksis, og slik skal det være. Pengene forblir i lommeboken her også.I morra skal jeg holde meg hjemme og lese om hysteriske "voksne" shoppere som sloss åpenlyst for å spare noen skarve hundrelapper. Det er det samme hvert år og grådigheten blant hvermansen viser sitt sanne jeg. I tillegg forteller forsikringsbransjen om at kollisjoner og bulker øker med 30%. Er det da fortsatt verdt å spare småpenger på ting man egentlig ikke hadde tenkt til å kjøpe? Opphauset av media løper folk som hodeløse kyllinger. Ja ja, får se underholdningen i det. Svarte faen!
Det er faktisk et og annet tilbud som krafser litt på konto-døren merker jeg, så det gjelder å holde seg i skinnet.I morra skal jeg holde meg hjemme og lese om hysteriske "voksne" shoppere som sloss åpenlyst for å spare noen skarve hundrelapper. Det er det samme hvert år og grådigheten blant hvermansen viser sitt sanne jeg. I tillegg forteller forsikringsbransjen om at kollisjoner og bulker øker med 30%. Er det da fortsatt verdt å spare småpenger på ting man egentlig ikke hadde tenkt til å kjøpe? Opphauset av media løper folk som hodeløse kyllinger. Ja ja, får se underholdningen i det. Svarte faen!
Snakket akkurat med Evo 2 på telefon. Tror han får våkenatt i natt. Det hadde iallefall jeg hatt Gratulasjoner går til Evo 2 og hans nye investering. Tøft at noen tør!Vel, Ove gjorde det store blakk fredagskuppet i dag.
Tror nok jeg sovner sent ja,takk TTSnakket akkurat med Evo 2 på telefon. Tror han får våkenatt i natt. Det hadde iallefall jeg hatt Gratulasjoner går til Evo 2 og hans nye investering. Tøft at noen tør!Vel, Ove gjorde det store blakk fredagskuppet i dag.
Løp og kjøp,du skal få 30 dager betalings utsettelse til og medHe He, ja han hørtes lett happy ut ja! Det kjøpet får jo hans gamle ht til å høres latterlig billig ut!
Kunne passet godt inn i oppsettet mitt de
Du har jo kjempe bra lyd i 2etg'er du TT så det er bare og kose segJo da Dyret. Får fot så det holder her.
Amen to that!Det går så bra Evo 2, jeg unner deg disse for alt i verden. Etter hva du har fortalt meg og hva du har fortalt her inne, kunne ikke de havnet noe bedre sted enn hos deg!
Takk,TT det varmerDet går så bra Evo 2, jeg unner deg disse for alt i verden. Etter hva du har fortalt meg og hva du har fortalt her inne, kunne ikke de havnet noe bedre sted enn hos deg!
Jeg får kjøpe meg en klut på 10 kroners marked og tørke støvet av de høyttalerne jeg har, hvis jeg har fåd...
Oi. Den er lei... Håper ikke du skulle til Oslo...Og jeg som hadde trodd at det skulle bli en dag foran anlegget. Kom brått på at Mickey skal "flås" hos hundefrisøren nå kl 12.
he he. Nei da, ikke lenger enn Spydeberg heldigvis. Han er allerede levert og jeg sitter hos bakern med kaffe og skolebrød. Null stressOi. Den er lei... Håper ikke du skulle til Oslo...Og jeg som hadde trodd at det skulle bli en dag foran anlegget. Kom brått på at Mickey skal "flås" hos hundefrisøren nå kl 12.
Lykke til, til både to og firbeinte;-)
Rotteracet!I morra skal jeg holde meg hjemme og lese om hysteriske "voksne" shoppere som sloss åpenlyst for å spare noen skarve hundrelapper. Det er det samme hvert år og grådigheten blant hvermansen viser sitt sanne jeg. I tillegg forteller forsikringsbransjen om at kollisjoner og bulker øker med 30%. Er det da fortsatt verdt å spare småpenger på ting man egentlig ikke hadde tenkt til å kjøpe? Opphauset av media løper folk som hodeløse kyllinger. Ja ja, får se underholdningen i det. Svarte faen!