Det er faktisk bedre "pinpointing" på disse enn de store jeg hadde tidligere. Det er jo noe som ofte nevnes med paneler. Det nevnes dessuten at man må ha hodet i en skrustikke for å få med seg all informasjonen i musikken, men der er jeg uenig. Det er en møysommelig jobb å plassere dem for å få fullt utbytte av dem, men når det er gjort, så låter det ganske så bra.Ingen dum erstatning det der TT. Og lydbildet er nok ikke så forskjellig
Hehe vi har jo lyst til å se hvordan hovedanlegget ser ut i dag TTDet var da voldsomt til mas da
Jammen jammen, nå har jeg jo akkurat avslørt ene høyttaleren og da får dere være fornøyd for en stund. Eller?Hehe vi har jo lyst til å se hvordan hovedanlegget ser ut i dag TT
mvh
NeidaJammen jammen, nå har jeg jo akkurat avslørt ene høyttaleren og da får dere være fornøyd for en stund. Eller?
Skal mye til,med så mye fine vintage ting du har ståendeJammen nå blir forventningene så store at det blir en STOR skuffelse når det blir avslørt.
Ja, nå kommer du ikke med en Garrard SP25 her altså. Da kommer hi-fi politiet på dørmatta !Jammen nå blir forventningene så store at det blir en STOR skuffelse når det blir avslørt.
Det er ikke langt unna. Blir flau nå, fordi andre sitter med PU kabler som koster mer enn hele min spiller. Spillere med utrydningstruede dyrearter (sorry, tresorter) luftbårne armer og platevekt som veier mer enn hele min spillerJa, nå kommer du ikke med en Garrard SP25 her altså. Da kommer hi-fi politiet på dørmatta !
Tusen takkSystemdek er alltid innafor Slitan.
Kult. Der var det mye spennende.
Joda litt av hvert men snurra funket fint sammen med Dali riaa på den tidenKult. Der var det mye spennende.
Den er da grom så det holder - klassiker!Ok da, men ikke le! Jeg skjønner jo at jeg har stilt meg lagelig til for hugg nå
Vis vedlegget 762356
Svarer for han jeg,jaTusen takk
Oppdaget at du disponerer Extrema, stemmer det?
Vet du hvor kjøpte de? Kanskje det er mine gamleSvarer for han jeg,ja
I BergenVet du hvor kjøpte de?
Den er vel rød daNoen som tør å tippe hvilken farge det er på den grønne AT 95 puen?
Kan den være blåNoen som tør å tippe hvilken farge det er på den grønne AT 95 puen?