Er det ikke bra!?Etter å ha lest i bluesbreaker sin tråd, måtte jeg ta fram Ray Charles jeg også. Har den ikke på LP, men musikken er den samme på CD. Har dessuten 2023 åpning av Tesalongen og det var virkelig på høy tid.
Vis vedlegget 881599
Et spor fra albumet og i samsang med Michael McDonald - Hey girl
Hele albumet er bra, men nå skal jeg høre her i Tesalongen førstEr det ikke bra!?
Synes du også skal ta denne på LRSene.
He he. Jeg klippet en kabel, skal si det smalt i sikringsskapetGratulerer med offisiell åpning av tesalongen for 2023. Klippet du bånd eller ble det gjort på en mer uformell måte?
Når det gjelder ny strømleverandør og lydkvalitet, så holdt ikke den nye avtalen lenger enn i dag. Det var støy, brum og lysegrå bakgrunn fra morgen til kveld. Jeg måtte gå tilbake til tidligere leverandør, da dette var helt uakseptabelt. Ikke engang min digitale switch eller de optiske kablene låt som de skulle! Vurderer faktisk å be om refundering av penger.i morgen eller i fra midnatt, får jeg ny strømleverandør og jeg er veldig spent på om de klarer å ivsreta like bra lydkvalitet som jeg har hatt de siste tre årene. Jeg blir sur om det skulle vise seg at det går utover lydkvaliteten. Får spille denne som et testspor;
Chris Standriing - Kaledioscope
Jepp. Jeg vil ikke gå ut med så mye mer info enn det jeg allerede har gjort, men som sagt, jeg tar en og en dag. Funker det ikke, så funker det ikke…Du er en hundekjær mann, så det høres fornuftig ut TT. Det tar vel litt tid å trene opp en ny "bombehund", så du får være litt tålmodig.
Lykke til. Håper det blir en god match.
Det var en glede å se og prøve min SL1210 i Tesalongen igjen. Ikke noe host og hark før oppstart, men klar fra første sekund. Min «maskin» er fra 1999 og dermed en av de siste årgangene av denne tanksen av en platespiller. Røff nok til å benyttes offentlig, silkemyk nok til å benyttes hjemme. Har foreløpig ikke prøvd den nye stiften (Ortofon Concorde 30), men det låt godt nok med Concorde 20 om noen lurer. Kanskje ikke så detaljert som ReVox i Hovedanlegget, men du verden for en fot jeg fikk med EW&F - Boogie Wonderland. Tesalongen byr opp til dempet rom og «studiolyd» med mye trøkk. Me like! Ja, jeg har spilt denne før, men den gjenspeiler mye av musikkgleden jeg opplevdeEtter å ha lest i bluesbreaker sin tråd, måtte jeg ta fram Ray Charles jeg også. Har den ikke på LP, men musikken er den samme på CD. Har dessuten 2023 åpning av Tesalongen og det var virkelig på høy tid.
Vis vedlegget 881599
Et spor fra albumet og i samsang med Michael McDonald - Hey girl
Skal gi den en lytt ved anledning. Tusen takk for tips!Ray Charles har mange bra sanger. Siden jeg er litt over gjennomsnittet gitarinteressert, liker jeg veldig godt denne plata, der John Scofield covrer Ray Charles. Liker spesielt godt I Don't Need Doctor, der også John Mayer bidrar. En gjenganger på jam sessions, dette:
Og de skal være 1,53m (om jeg husker rett?)Visste du forresten at 12. april er nasjonal lakrisdag i USA? Tenkte jeg skulle feire med å bruke dønn standard lakriskabler den dagen, spise Tyrkisk peber og bare spille svart blues (kølsvart sattanistisk dødsmettal får Barron Blod og sine like ta seg av).
1,53 eller 1,58. Jeg går alltid i surr. Men du hører når det er feil, altså.Og de skal være 1,53m (om jeg husker rett?)
Ja, akkurat der vil jeg høre det1,53 eller 1,58. Jeg går alltid i surr. Men du hører når det er feil, altså.
Jammen det er lov å dele de opp i 1,53 lengder daÅååå, nå var jeg sååå klar for å feire USAs nasjonale lakrisdag og hadde allerede begynt å glede meg til 12. april! Men 1,53 m? Shit! Ikke alle kabler som rekker fram da. Tviler på at det rekker med 1,58 m også.
Jaja, dere får bare feire uten meg da...
^ Det gir mening. Alle anlegg jeg har hørt som har vært satt opp med 5 fots kabler har spilt hinsides bra.
Jeg testa en gang med klokkeradioen min og ga den en 5 fots strømkabel. Du verden for en utklinging!
Spennede prosess dette. Håper for begges del at dere finner tonen !Første dag med hund på prøve, har så langt gått ganske bra. Tror det har vært litt masete og stressende for begge, men med så mye nytt, er det slik det skal være. Veldig uvant for meg ihvertfall.
Jeg har en hund her på prøve og nå har den vært her akkurat et døgn. Noe stressende har det vært, men vi prøver litt til. Ha en fin dag alle!Oi, er det ny hund på vei inn? Lykke til!
Det høres koselig ut F. Her skal vi snart ut på tur i snødrivet. Ha en god dag!God morgen A sitter med kaffen her og nyter øyeblikket
mvh