TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Litt musikk mens kvelden er ung
Marion Meadows og Lamar Gaines - Humanity
Marion Meadows og Lamar Gaines - Humanity
Takk det samme mr!Ha ei god helg, TT!
Jeg tror at det hjalp å ringe i går, for nå har pakken kommet til Vestby(?). Om den kommer seg videre derfra, vites ikke, men jeg er sterk i trua .Denne gangen leverte faktisk PostHvor som de skulle, men det var Helt hjem, som ikke vet noen ting, bortsett fra at Norge er et langt land. .
Hyggelig initiativ A. Kunne godt tenke meg å bli bedre kjent i hurrahølet jeg, eeh det hørtes kanskje ikke så bra ut uansett hvis det passer så skal du ikke se bort i fra at jeg dukker oppTenkte jeg skulle lufte interessen for et kaffeslabberas/treff her om noen uker?
Kaffe, noe å bite i (enkel servering) musikk og prat
Det er lenge siden jeg hadde noen her og etter at koronaen er ferdig, kunne det passe
Om du har lyst å komme en tur, så si i fra, enten her eller på PM. Tenkte en lørdag ettermiddag eller søndag, etter kirketid
Så hyggelig. Det hadde vært hyggelig å sett ditt blide åsyn her. Info om dato kommer senere om interessen er der.Hyggelig initiativ A. Kunne godt tenke meg å bli bedre kjent i hurrahølet jeg, eeh det hørtes kanskje ikke så bra ut uansett hvis det passer så skal du ikke se bort i fra at jeg dukker opp
Kommer gjerne en turTenkte jeg skulle lufte interessen for et kaffeslabberas/treff her om noen uker?
Kaffe, noe å bite i (enkel servering) musikk og prat
Det er lenge siden jeg hadde noen her og etter at koronaen er ferdig, kunne det passe
Om du har lyst å komme en tur, så si i fra, enten her eller på PM. Tenkte en lørdag ettermiddag eller søndag, etter kirketid
VeldigJeg synes det er trist hver gang bransjen forsøker å prakke på oss produkter med lovnad om lydnirvana og det som bedre er. Vi er ikke dumme eller er vi det?
platevekt med uante akustiske egenskaper, til fantasipris. Hvor dumme kan vi bli?
Slenger meg gjerne på hvis det er ledig jeg (og jeg ikke er opptatt den dagen). Treffene tidligere hos deg har vært svært hyggelig !Det ser ut som om jeg må svinge kaffekokeren etterhvert og det er veldig hyggelig. Et par til nå og vi kan finne en dato. Nå er det natt her. Takk for i kveld!
Ja i fra megBeklager sent svar her, men jeg har vært litt opptatt. Kan søndag 5/2 passe folket?
Datoen var kun et forslag, så vi kan sikkert ta søndagen før eller etter. Jeg kan nårsomhelstIkke helt optimalt da jeg har junior i oddetallsuker, men på den annen side så klarer en 12 åring seg fint noen timer alene. Kjøring tur /retur er ca 2 timer så da tenker jeg at jeg i hvert fall kan bli der 1,5 hvis dere holder ut med meg så lenge. Etter kirketid er vel sånn i fra 12 og utover?
Jeg tror også at @jorwed_ er bundet opp annenhver helg (husker ikke hvilke), men nå er vel jentene hans bare glad til at han er borte noen timerKan jo se hva som kommer av tilbakemeldinger. Partallsuker er ideelt for min del, men som sagt ikke umulig med oddetallsuker heller
Da er jo saken kjøttkaker!
29/1 fra kl 14 og utover
Jeg oppdaterer listen fortløpende
Ja det hadde vært svært hyggelig. Kanskje du skal på ferie i Oslo en gang, da er veien kort.Hadde eg berre budd nærare! De får ha ei fin samling.
Skal heilt sikkert nedover, kva tid er meir usikkert. Det hadde i alle fall vore kjekt om det passa med eit besøk ein gong!Ja det hadde vært svært hyggelig. Kanskje du skal på ferie i Oslo en gang, da er veien kort.
Det må vi få tilSkal heilt sikkert nedover, kva tid er meir usikkert. Det hadde i alle fall vore kjekt om det passa med eit besøk ein gong!