TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Blant alle compact cassette sakene, må man unne seg litt musikk også. Ha en trivelig kveld
Kayla Waters - Undulation
Kayla Waters - Undulation
Nei, desverre.Har du denne @TT. ? Bør passe bra i kassettsamlingen den
https://no.wikipedia.org/wiki/Nordre_Svings_beste
mvh
Eller kanskje en slik?Tuborg og TRB er en TT. Må jo fungere for deg……..eller kanskje ikke
Men hvorfor spør du, har du denne tilgjengelig?Har du denne @TT. ? Bør passe bra i kassettsamlingen den
https://no.wikipedia.org/wiki/Nordre_Svings_beste
mvh
Assosiasjon til New Jordal SwingersMen hvorfor spør du, har du denne tilgjengelig?
Hvis såfall, så er jeg veldig interessert i å kjøpe
Si gjerne i fra om du finner noen "skatter" ifbm kassetter og deromkring. Jeg er meget interessert. Ang Nordre sving, så husker jeg veldig godt "Bislet spesial". En skikkelig hit på 1970 tallet. Mulig jeg fortsatt har den på EP!Assosiasjon til New Jordal Swingers
Husker den fra oppveksten, må sjekke om det ligger noe i skap og skuffer og loft neste gang jeg er innom oppe i nord.
mvh
Ha ha, jeg har gjort slikt noen ganger jeg også. Det blir som å snakke stygt om andre sine biler, det skal man absolutt ikke gjøre, noe jeg tar rennafart og driter i. Man må kunne tøyse og tulle litt med denne så alvorlige hobbyen og ha litt skråblikk på hva vi egentlig sier, mener og gjør. Det er ikke alle som evner å se hobbyen i perspektiv og da har det kanskje gått for langt? Bare en tanke jeg har...Terget visst en av bossene her inne i Eversolo-tråden. Får passe på så ikke Google merker HFS som et humoristisk nettsted.
Skulle tro det var koranbrenning vi driver medSkjønner jo at mye unødig støy er plagsomt, men et lite innlegg som ikke har til hensikt å pense tråden off topic, men bare fremkalle et flir eller to, bør være innafor. Det var kanskje noen DassTek-eiere som følte seg støtt
Å håne EversSolo er langt verre enn å brenne koranen.... Så pass dykk.Skulle tro det var koranbrenning vi driver med
Ja, det er vel for jitter å regne?Å håne EversSolo er langt verre enn å brenne koranen.... Så pass dykk.
Ja, det er vel for jitter å regne?
Du må regne med at enklete her inne ikke er helt i VTAJitter som kommer og jitter som går
Jitter som glipper, jitter du aldri får