TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Sløve late dager her i de indre strøk, skulle nesten tro at man har ferie 🤣 Ei heller store planer på timeplanen, så humla får suse som den vil 🐝. Ha en bedagelig torsdag.

    Mike Verta - Saul steps out

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    John Mayall!

    En litt spesiell historie dette ang John Mayall (RIP)
    Jeg sendte min kjære søster melding i går om at John Mayall var død, da jeg husker at hun var stor fan av ham i ungdomstiden. Hun var på konsert i Chateau Neuf som 17 åring (må da ha vært i 1972 om det stemmer) og som 17 åringer flest på den tiden, så hadde man dongerijakke som både var brodert og skrevet på med svart sprittusj. Det var gjerne rablet ned en masse kjente artister fra tiden og deriblant John Mayall.
    Min far var fra Grinder (Grue kommune) og vi ferierte hver sommer i hans barndomshjem. Det var ikke så mye som skjedde der for ungdommen, men det lå en kiosk langs riksveien, ca 500m unna og den var veldig populær blant oss barna/ungdommen. (Min søster er altså 8 år eldre enn meg). Utenfor kiosken var det et par bord og stoler og som ungdommer ofte gjør, så risser de inn alt mulig rart og min søster risset inn bla John Mayall. Nå i ettermiddag fikk jeg dette bildet fra henne, som hun hadde funnet på Facebook! Kiosken ble fjernet for noen år siden, men har blitt tatt vare på av en entusiast


    IMG_2447.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Så at det var et forummedlem som tilbød Matt Bianco på LP og dem er det lenge siden jeg har hørt 😉👍

    kanskje jeg bør kjøpe dem? 😊

    Whose side are you on

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Så at det var et forummedlem som tilbød Matt Bianco på LP og dem er det lenge siden jeg har hørt 😉👍

    kanskje jeg bør kjøpe dem? 😊
    Da er kontakt opprettet med forummedlemet og nevnte plater, samt noen andre, der "tjukke slekten" medvirker, kjøpt og betalt. Det gledes og da er det bare å vente på at de fraktes over fra syndens hovedstad 😂. Tskker så mye for handelen! 😉👍

    Litt smooth i kvelden

    Chuck Loeb og Walter Beasley - Rock with You

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Siden jeg satt bak rattet, rattet jeg innom Hifi & Vinyl, men der var det egentlig stengt, men bilen til sjefen stod utenfor, Jeg fikk komme inn og det hadde da visst vært flere innom tidligere. Dessuten hyggelig at Mio var der også, så det ble et hjertelig gjensyn. Takker for praten 😉
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Det er vel bare å få med seg åpningsseremonien i sommer OL i Paris nå ellers er man vel helt "ute" i de neste dagers diskusjoner og nyheter. TVN nå
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Det er vel bare å få med seg åpningsseremonien i sommer OL i Paris nå ellers er man vel helt "ute" i de neste dagers diskusjoner og nyheter. TVN nå
    Neeeeeei, dette er som å se maling tørke. En haug med båter med utøvere på og det er visst over 205 båter totalt. Verre enn Tall ship races og Færderseilanen til sammen. Bare å finne den røde knappen og heller sette på litt smooth jæzz! 🥰

    Gumbo - Thrill me

     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.146
    Antall liker
    14.938
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Mye behageligere enn den Euro Dance de har hamra på OL-åpningen nå.
    Men nå er det piano og syngedame med Lennons Imagine der, så øregangene får hvile :D :D (y)
    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Mye behageligere enn den Euro Dance de har hamra på OL-åpningen nå.
    Men nå er det piano og syngedame med Lennons Imagine der, så øregangene får hvile :D :D (y)
    mvh
    Har "logget av" for lengst, så da har jeg ingen å diskutere med ang dette jippoet. Aka som en kastrert hannkatt 🙄😉🤣
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Sønnen i nabohuset har "røkeaften" i kveld og både bassrytmer og "tobakksrøyk" står i kø om jeg åpner vinduet. Han pleier å være flink å avslutte i 23 tiden, men det gjenstår å se/høre.

    Vis vedlegget 1042808
    Selv om tåken ligger tjukt, så dempet han seg nå. Resten får være andre sine saker og det skal ikke jeg legge meg opp i. 😜
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    En glede å nok engang å få småfint besøk og han skal være her til i morgen kveld. Det blir veldig fint. Ønsker alle en hyggelig lørdag! 😀👍

    IMG_8096.png



    Richard Smith & LA Chillharmonics - Gift

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.640
    Antall liker
    89.767
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Det buldrer og smeller litt her og av almennpreventive hensyn, har anlegget blitt satt strømløst inntil videre. ☔⛈⚡
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.313
    Antall liker
    35.132
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Det buldrer og smeller litt her og av almennpreventive hensyn, har anlegget blitt satt strømløst inntil videre. ☔⛈⚡
    Smart å være på den sikre siden. Her dro det forbi uten større drama , men hovedanlegget er plugget ut allikevel.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn