TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Du er en av dem jaTror jeg vet hvem de er
mvh
Du er en av dem jaTror jeg vet hvem de er
mvh
KL 15.44 og du har allerede begynt å drikke, hvor skal dette ende @TT. ?
Ta deg sammen, ser at du på din nylige busstur for pensjonister , drakk vin kl 14:55 på en onsdag, så kast ikke glass i et glasshus!KL 15.44 og du har allerede begynt å drikke, hvor skal dette ende @TT. ?
Med respekt å melde TT, dette er bare tøv, er bare jeg som er pensjonist, De andre er med som støttekontakter.Ta deg sammen, ser at du på din nylige busstur for pensjonister , drakk vin kl 14:55 på en onsdag, så kast ikke glass i et glasshus!
Nytt medlem med noe gamle greier
Kaffe og gullbrød? En fredagskveld, hvor er man på vei? Ja er ikke livet godt : ) ? Når man kan glede seg over de helt enkle tingene ,,, nettopp det som en kopp kaffe og en sjokolade ,,,det er stort syens jeg da ,,vi priviligerte mennesker : )www.hifisentralen.no
Holder vel dette?Med respekt å melde TT, dette er bare tøv, er bare jeg som er pensjonist, De andre er med som støttekontakter.
Tidspunkt? Må komme tilbake til, demensen slår inn, må høre med kona. Er sikker på at
middagen var på kvelden, kl 18.00 ish.Da så.
Ha ha. Whatever!Snakket med fruen, vi var på Smag & Behag forrige fredag, 09.08. 2024, bord klokken 18.00.
Innlegget er fra onsdag 14.08. 2024, Bedre?
Skal du ut på busstur igjen?Hvis du ikke har noe å drive med neste uke og du kjeder deg.
Ta en tur innom, skal sørge for at du kommer inn, har kattepassere som skal bo hos
oss mens vi tar en liten utenlandstur.
Greit å få tatt service på varmepumpa.
Bildet fra din siste tur til Strømstad?
Ja, du sitter ganske langt bakBildet fra din siste tur til Strømstad?
Rampen sitter alltid bak.Ja, du sitter ganske langt bak
Skulle tatt seg ut å måtte jobbe ogsåHer har også skolene vært i gang noen dag. Helt greit. Vi vestlendinger vet vi må utdanne og jobbe litt hardere enn de østpå for å holde liv i deres ekstragavante livsstil
Gud forby...Skulle tatt seg ut å måtte jobbe også
Joda, rette mannHer har også skolene vært i gang noen dager. Helt greit. Vi vestlendinger vet vi må utdanne og jobbe litt hardere enn de østpå for å holde liv i deres ekstragavante livsstil
Det er vel helst slik at de vestpå er en del dummere og dermed trenger lenger tid....Her har også skolene vært i gang noen dager. Helt greit. Vi vestlendinger vet vi må utdanne og jobbe litt hardere enn de østpå for å holde liv i deres ekstragavante livsstil
Hei Atle! Det er desverre få rene merkeforhandlere av interesse her i kommunen og det er vel kun Huyndai, VW, Toyota, MB og Peugeot. Skal man ha BMW, Audi, Lexus, må man enten til nabokommunen i Akershus eller til Moss og nedover på kartet. Lykke til i jakten og ha en flott dag!Morn TT. En flott dag i nærområdet ditt ser jeg. Vestlending på tur i bruktbutikk. Bilbutikk!
Må nok nesten til Fredrikstad for å finne fin bil. Blir en bra dag.
Mvh Atle
Sikker på at dere ikke bare har litt tungt for det?Her har også skolene vært i gang noen dager. Helt greit. Vi vestlendinger vet vi må utdanne og jobbe litt hardere enn de østpå for å holde liv i deres ekstragavante livsstil
Nja, du gjentok vel kun Sluket, så hvilken side av fjellene som har litt tungt for det kan sikkert diskuteresSikker på at dere ikke bare har litt tungt for det?
Vi liker bare å gjenta ting to ganger, i tilfelle vi er inne på noeNja, du gjentok vel kun Sluket, så hvilken side av fjellene som har litt tungt for det kan sikkert diskuteres
Hadde en plan og et mål. På vei hjemover. Ble ingen Audi men bil med stjerne og burmester radio. Nå gjelder det å holde seg i skinnet helt hjem.Hei Atle! Det er desverre få rene merkeforhandlere av interesse her i kommunen og det er vel kun Huyndai, VW, Toyota, MB og Peugeot. Skal man ha BMW, Audi, Lexus, må man enten til nabokommunen i Akershus eller til Moss og nedover på kartet. Lykke til i jakten og ha en flott dag!
Gratulerer med bil. Bli ikke Lewis Hamilton nå daHadde en plan og et mål. På vei hjemover. Ble ingen Audi men bil med stjerne og burmester radio. Nå gjelder det å holde seg i skinnet helt hjem.
Ha en strålende dag
Atle
Men nå serru, nå er vi igangJeg må nok korrigere meg selv her, da åkeren står fortsatt. Det var nok kun gødsling/sprøyting som ble foretatt, så da er vel sommeren fortsatt her. Ha en fortsatt fin fredag og helg!
Rick Braun - Nightwalk
Ja den var tøff.