Om noen har gjort et forsøk på å flytte dette fandenskapet med plater i, så rekk opp en håndOg vipps, med fem stk ABBA LP plater på ene siden og 4 stk George Benson LP plater på andre siden, er det ingen tegn til at noen plater sklir eller beveger på seg. Men husk: Dette er foreløpig, så nå skal jeg la dette stå over natten og deretter ta en ny inspeksjon og så bytte ut grammofonplateme med andre artister. Dette virker jo lovende så langt! Her er bilde av grammofonplatene med nevnte artister.
Vis vedlegget 1043441
Jepp. Noen som har flere?50 stk
Si hva du vil du, vi er da på et forum!Jeg skal ikke si, hva sa jeg
Jeg skal vaffal ikke si hva jeg TENKTESi hva du vil du, vi er da på et forum!
Og takk for det. Den trenger vi ikkeJeg skal vaffal ikke si hva jeg TENKTE
For oss som er litt motor og historieinteressert, er det flott å observere at selveste Tyrigrava har fått tilbake en fordums bensinpumpe. Tilsvarende stod på plassen på 50 tallet og har nå i ettermiddag blitt avduket. Bildet er stjålet fra en lokalavis i nærheten Vis vedlegget 1049427
Og det blir enda lenger å vente, da jeg fikk epost fra hifiklubben nå i kveld og der stod det å lese: Det er bare å glede seg, da leveranse er snart. Antatt levering 9/1-2025! Nå ble jeg skuffet og litt sur faktisk og har mest lyst til å kanselere. Dette er for dårlig!I anledning lanseringsdagen av ny Bluesound Node, gikk jeg på en smell og bestilte jeg likeså godt en Icon. Det blir fint med noe nytt etterhvert. Aner egentlig ikke når jeg får den, men på Bluesound sine sider (Canada), står det at de begynner utsending 25/8, så da får visstnok HiFiKlubben sine fredag 15. november 2024 står det, så det blir leeenge å vente
Vis vedlegget 1049095
Ser den, men du har jo streamer så det er jo ikke noen kriseOg det blir enda lenger å vente, da jeg fikk epost fra hifiklubben nå i kveld og der stod det å lese: Det er bare å glede seg, da leveranse er snart. Antatt levering 9/1-2025! Nå ble jeg skuffet og litt sur faktisk og har mest lyst til å kanselere. Dette er for dårlig!
Men du vet jo hvordan det er når man venter på noe, man skulle jo helst hatt det med en gang og helst i gårSer den, men du har jo streamer så det er jo ikke noen krise
Det viser hvor fine, snille og herlige hunder er.
Sier ikke mer...Tallet i dag er 50!
Ja og du lurer sikkert på hvorfor. Ikke verre enn at nå har jeg endelig nådd 50 stk kassettkaruseller, da det ble storinnkjøp i en bruktbutikk i dag.
Vis vedlegget 1049320
Det er jo naboens feil at den ikke er sikret.Her var naboens trampoline på vei over en 2 m høy hekk. Den kom omtrent 1/2 veis...
Vakkert!Fikk dette bildet nå i kveld fra en venn som er på ferie i Danmark:
Vis vedlegget 1050081
Glad at jeg ikke er ute i seilbåt, ja!
Mvh
Ja nettopp. Her blir folk forferdet om skummet på latten blåser over på ene siden.Det er som ein liten kveldsbris på vår kant av landet...
Skulle knekke (litt vel mange) krabbeklør her i går kveld. Det var stille og lummert, og jeg ble spist opp av knott. Plutselig kom en «flovind», det kom en brå kuling inn fra havet med masse vondt regn (vassen haggel), capsen min blåste bort, og jeg hadde et svare strev med å holde klørne på trappa der jeg snart søkkvåt balet med en gummihammer mot de bevegelige krabbeklørne. »herlig» tenkte jeg, nå kan dere forbanna knottutysker ha det så godt! Det blei vaffal en god kvelds.Ja nettopp. Her blir folk forferdet om skummet på latten blåser over på ene siden.