T
TT.
Gjest
Denne var også artig og fåes i mange forskjellige størrelser
Spørs hvor raske de er til å sende detNår henger en slik på veggen hos deg da @TT.![]()
Fikk estimert 23/9Neste uke tenker jeg
mvh
Hvorfor det? Var den dyr?Bare le dere, gråten tar meg!![]()
Fordi jeg er en fattig jævelHvorfor det? Var den dyr?
3.Da er vi 2 A
mvh
Kan du ikke bare spole frem tiden?Fikk estimert 23/9![]()
Omtrendt som Eversolo DMP A6 SE ?Vis vedlegget 1049099
Denne er jo knall tøff så dette blir spennende å lese dine synspunkter når den er på plass å har fått spilt i noen timer. Men det var jo en stiv pris også.![]()
Rekker å spare opp penger til den kommerVis vedlegget 1049099
Denne er jo knall tøff så dette blir spennende å lese dine synspunkter når den er på plass å har fått spilt i noen timer. Men det var jo en stiv pris også.![]()
Ja, til å varme ballene i. Bare åpne skuffen og slippe dem nedi. Sette på 750W og så er det bare å kose segHva er dette? En Airfryer..?![]()
Ja og denne gangen er det både balanserte utganger, doble DACer, skjerm og mye annet som er oppgradert ifht forrige modell.Gratulerer ! Bluesound Node har jo alltid gitt mye for pengene , så når de sikter mot høyere ytelse tipper jeg du fremdeles for bra valuta for kronene.
Det finnes mange fine oppskrifter på ristede nøtterJa, til å varme ballene i. Bare åpne skuffen og slippe dem nedi. Sette på 750W og så er det bare å kose seg
Der er vi helt på linje mr TOpeth er kanskje ikke den beste festmusikken. Da holder jeg en knapp på Gert Jonny’s![]()
Det er litt koselig ogsåEt litt "trist" tegn nå, er at jeg må sette på lys innendørs om kvelden. Det går mot mørkere tider
Matt Marshak - Good evening
Joa, fint å sitte og lytte til musikkDet er litt koselig ogsåLiker høsten
mvh
Så mmmmmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaa skulle være med, for en oppturNå er det bare å stålsette seg for en ny og klein sesong av Charterfeber, mmmmmm jaaaaaaaa![]()
jaaaa, han er med mmmmmmm. Akkurat nå i heisenSå mmmmmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaa skulle være med, for en opptur![]()
![]()
Får ikke sett nå, men gledes til å sejaaaa, han er med mmmmmmm. Akkurat nå i heisen![]()
Det er bare å glede segFår ikke sett nå, men gledes til å se![]()
kikket etter de i granka i vinter