Ja propaganda fungerer veldig bra i denne konflikten.
Dama er ikke akkurat nøytral, hun har skrevet flere bøker om Sovjet/Russland, og det er ikke den positive siden.
Hun har også sagt: She maintains that the US and its allies should not continue to enable "the existence of a corrupt Russian regime that is destabilizing Europe.
Jeg mener EU klarer fint og ødelegge for seg, men det skulle bare mangle, la Russland få skylda for det som skjer i Europa også.
det er du et godt eksempel på. snesvis med innlegg med prorussisk propaganda
Nå er det meste jeg henter av informasjon i norske aviser, men etter Serbia, Irak(2003) og til slutt Libya så har jeg skjønt at vesten NATO/EU er de største krigshisserne i verden i dag.
USA bruker mer penger på forsvarsbudsjettet enn de 14 neste på listen gjør tilsammen, hvis du tror det er for å holde fred i verden så må du tro om igjen.
Jeg er også spent på hvilket russisk propoganda du sikter til, det meste er vel godt dokumentert at USA har en finger med i spillet, hvis du ikke da tror at USA ga bort 5 milliarder dollar for moro skyld til enkelte folk i Ukraina, eller at CIA sjefen var på ferie i landet, eller at telefonsamtalen der det blir sagt fuck EU av en amerikaner og bestemmer i den samtalen hvem som skal sitte med makten, eller at USA aldri har gjort noe galt.
Går man i dybden etter informasjon så kommer det et og annet for dagen.
For å si det slik, jeg er ikke pro-Russland men jeg er heller ikke pro-USA.
Prøver å danne meg et mer nøytralt bilde av situasjonen.
Det gjør man ikke når man går med skylapper.