Chalshus
Hi-Fi freak
Har du linken til hvor du fant dette? Et teppe?hifiguru skrev:Et rom med masse salt?
Hmmm, se litt nøye etter, vært en luring med god tålmodighet her....
Har du linken til hvor du fant dette? Et teppe?hifiguru skrev:Et rom med masse salt?
Godt fundament i betong helst 1 tonn eller mermteinum skrev:Tenker den bør festes godt dersom det skulle blåse litt en dag...
Det er løs salt:C. Alshus skrev:Har du linken til hvor du fant dette? Et teppe?hifiguru skrev:Et rom med masse salt?
Er det en Consolidated? edit Confederate mener jeg.hifiguru skrev:Sniker inn en drøy mc
Noe å strekke seg etter for OCC-gutta
Gjestemedlem skrev:The New MCLK12 McIntosh mantle clock is a celebration of time while being a tribute to Classic McIntosh design. Constructed with the same sized faceplate and meters as used in the latest McIntosh stereo power amplifiers, MCLK 12 demonstrates the same easy to read visual interface. Blue meter lighting may be switched from the front panel or controlled by other McIntosh components. The hour and minute hands cover a twelve and sixty minute arc respectively. Both hands 'fly-back' in a retrograde fashion when they reach the end of their scale. MCLK12 is the ultimate fun way to monitor the passing of time
http://www.mcintoshlabs.com/us/Products/pages/ProductDetails.aspx?CatId=Accessories&ProductId=MCLK12
Himmane, det var en fin present. Gratulerer. Den der er bare stilig!BigSwifty skrev:Var så heldig å få denne til min bursdag i juni. Skal si den pynter opp på hylla
Spørsmål: -Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik?Gjestemedlem skrev:Himmane, det var en fin present. Gratulerer. Den der er bare stilig!BigSwifty skrev:Var så heldig å få denne til min bursdag i juni. Skal si den pynter opp på hylla
Hmm...minner meg om Lamborghini Countach...veteranbil ;Dmteinum skrev:PAUSE fra Varièr
...Montis har endel "snacks"...sonicfrontiers skrev:Sonicfrontiers
Det kan du si....Montis har endel "snacks"...
Kantete ting og biler kommer igjen, sjekk Aventador!Trane skrev:Hmm...minner meg om Lamborghini Countach...veteranbil ;Dmteinum skrev:PAUSE fra Varièr
pengesluk skrev:Fikk inn en fantastisk chawan (japansk kopp for grønn-te seremoni) i dag. Utrolige farger og spill i overflaten. Kalles Tenmoku, eller oil-spot teknikk.
Ja no sånt, ikke alt kubisk som sitter umiddelbart....pengesluk skrev:Goldmund og Lego fusjonerer og lager møbler!
Men ikke mye "nytt"...BBking skrev:
Bare tull. De utnytter lovgivningen i UK, og lager dårlige kopier av originalene. Sømmene i læret (og kvaliteten på samme) er helt feil, og det er rælnivå på både plast, treverk og metall. Måten læret er skåret og sydd på Jacobsen Egget er latterlig sammenlignet med originalen.BBking skrev:
- dersom du interesserer deg mer for prisen enn verdien.BBking skrev:
When the original is not the originalKim skrev:- dersom du interesserer deg mer for prisen enn verdien.BBking skrev:
Jeg har superellipsebord på kjøkkenet, stort nok til å ha ti rundt det. Kjøpte et med sort bordflate, og har røde AJ stoler rundt. Serverer vanligvis til seks-åtte stykker, uten problemer.X-hilarate skrev:Supert!!
Akkurat hva jeg er på jakt etter! Begge bordene er flotte, og ett av de skal bli mitt.
Takker så mye! 8)