Eller kanskje til og med en egen tråd for fine biler?Litt mye biler her nå, men måtte bare :
Hva med en tråd om ombygde e-types
fytti h*lvete for en molbo plassering av eksosanlegg. Her blir man tvunget til å gå ut på passasjersiden for å unngå brannsår på testikklene. Designeren kunne spart seg for stigbøylen på førersiden. Den "kassen bak forhjulet må i tillegg lakkeres etter hver tur. Hva er utvekstene på panseret?
En Caterham studie, ført i pennen av .... av.... en SVENSKE!!
Styggtøff. Jeg rydder plass under julegrana.
Vis vedlegget 350933
Bilen er nok veldig inspirert av tidligere tiders Indycars.fytti h*lvete for en molbo plassering av eksosanlegg. Her blir man tvunget til å gå ut på passasjersiden for å unngå brannsår på testikklene. Designeren kunne spart seg for stigbøylen på førersiden. Den "kassen bak forhjulet må i tillegg lakkeres etter hver tur. Hva er utvekstene på panseret?
En Caterham studie, ført i pennen av .... av.... en SVENSKE!!
Styggtøff. Jeg rydder plass under julegrana.
Vis vedlegget 350933
Garasjen var jo forbilledlig gravd inn i bakken, men den skigarden kunne de godt ha spart seg, og laga et vanlig rekkverk...For å bedømme god arkitektur kan det være fint å etablere et absolutt nullpunkt, en bunnreferanse.
En revolusjon da den kom, en klassiker av de helt store og fortsatt i live i form av de mange modifiseringer og bybygge som finnes. Snart 60 år!!
Jeg tror nok de tenkter mer på design når det kommer til utforming av miitært utstyr enn folk flest tenker over.Nå tror jeg ikke det ble brukt så mye som et nanosekunds tanke på estetikk da F16 ble tegnet, men de endte opp med noe ganske spektakulært og likevel linjeelegant. Dog, jeg foretrekker den uten buken full.
Nå fikk jeg et nostalgisk kick - fra oppveksten og tur i en 2-farget aluminium Blanik 2-seter på Notodden Flyplass sånn ca. 1972.... da Sluket var medlem i Norsk Aero Klubb