Er du seriøs? Det finnes knapt nok en mer ukomfortabel stol og dem er heller ikke laget for å være komfortabel. I disse skulle man sitte mens man ventet i lobbyen. Våre står mest til pynt og bry når jeg skal lytte på musikk.^Svanen er en ufattelig komfortabel stol. Det er Egget også. Men så var det prisene da.
Hvor kjøper man Hay-stolene? Finner ikke helt noen sjapper her rundt om... (Down South)Jeg minnes den høye About A Lounge Chair fra Hay som komfortabel (med setepute)
Vis vedlegget 524316
Kanskje Olivias Hus (Kristiansand)? Ellers Møbelgården (Skien), vil jeg tro. Går an å ringe og høre om den er på utstilling der. Hay har en annen høy modell, Uchiwa, som likner mer på Umage stolen, og i samme prisleie som AAL (About A Lounge Chair). Denne har jeg dog ikke prøvesittet, men er den på utstilling et av stedene også, kan du jo teste den selv.Hvor kjøper man Hay-stolene? Finner ikke helt noen sjapper her rundt om... (Down South)
Takk!Kanskje Olivias Hus (Kristiansand)? Ellers Møbelgården (Skien), vil jeg tro. Går an å ringe og høre om den er på utstilling der. Hay har en annen høy modell, Uchiwa, som likner mer på Umage stolen, og i samme prisleie som AAL (About A Lounge Chair). Denne har jeg dog ikke prøvesittet, men er den på utstilling et av stedene også, kan du jo teste den selv.Hvor kjøper man Hay-stolene? Finner ikke helt noen sjapper her rundt om... (Down South)
Hjelper ikke noe med platespiller hvis man ikke har noe ordentlig mykvare, men det ser ut som om det er på stell det og, Serge, Zep og Joni såvidt jeg kan se..Hotel Joaquin, Laguna Beach har vinyl og Klipsch i tillegg til flott uttrykk:
-BB-
Vi var og prøvde ca 30-40 stoler under hus byggingen vår.. Fra 60.000 ned til 5000 pr stol.
Havnet på Stressless Wing til slutt... mest komfortable stolen av alle vi prøvde.
Tok 5 sek fra vi satt oss i den til vi var enige om at denne skulle vi ha..
Nå har vi to stykker midt i stuen..
Farlig å sitte i den.. sovner svært lett
Vi gikk for ullstoff.. istedenfor skinn.
Enig, ikke alle som legger gulv på taket.BeetleBug.
Taket var flott!
Stressless Wing
Jeg tror man i det minste sover vakkert i den....Vi var og prøvde ca 30-40 stoler under hus byggingen vår.. Fra 60.000 ned til 5000 pr stol.
Havnet på Stressless Wing til slutt... mest komfortable stolen av alle vi prøvde.
Tok 5 sek fra vi satt oss i den til vi var enige om at denne skulle vi ha..
Nå har vi to stykker midt i stuen..
Farlig å sitte i den.. sovner svært lett
Vi gikk for ullstoff.. istedenfor skinn.
Men er den vakker ?
En fettisj?
En annen fetish jeg har er å klaske frekke moderatorer over mulen.....En fettisj?
Enig. Hva er i enden av gangen? Flis i badstua? Kjøkkenet!! Alt innomhus egentlig. Ute var det knallbra, og det er vell trossalt hovedpoenget.Grøss...
Tror heller avvikende smak i forhold til 99% av resten av befolkningen passer bedre.Troféhytte i mine øyne. Ikke noe særpreg, ikke noe trivsel, for mye av alt og alt for stor og vulgær, men perfekt med en hvit GLC coupe eller X6 foran. Jeg er sikkert bare misunnelig (sic.....)