Hva mener du med "ikke kjent for kvalitet"? Ondsinnede rykter/fake news.Man kan si mye pent om dette bilmerket, men kvalitet er vel ikke det de er kjent for? Eller var det ironi?
Helt ok utvändigt, några handgranater inne så ordnar det sig."Kjetil Rolness
Hva er dette? En filmkulisse? En scene fra et eventyr? Nei, det er bare et av de to badene i en bolig på Skotfoss utenfor Skien som nå er til salgs. Her snakker vi ikke bare om "historisk sus". Men en veritabel fønvind av fordums herskapelighet - i alle 31(!) rom. Kanskje det mest gjennomførte interiøret jeg noensinne har sett på Finn. Alt ser nytt ut. Og alt, absolutt alt, er i overdådig antikvarisk stil. Inkludert ventilasjonsluken på badet. Jeg tar av meg hatten, i ærbødighet for menneskets grenseløse evne til å skape sin egen private verden, uavhengig av tid, sted, og alle normale begrensninger."
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172620442
-----
Tror bruken av HDR innendørs skaper litt av illusjonen. Det var heslig nok uten, men nå må jeg si meg litt enig med KR .. nesten kunst. Beundringsverdig diorama.
Det gir mening å skille mellom god og dårlig smak, men det er ofte ikke lett. Her var det lett. Eklektisk vulgærhistorisme.Smakløst?? Totalt uenig. Meget gjennomført og smakfullt! Dog ikke min smak men det betyr ikke at det er smakløst!ja, nå har vi altså kommet dit hen at vi roser smakløsheten.
I følge "Lyset i mitt liv" eller også her inne kjent som "Husvaranen", så måtte man ikke bare ha råd til å kjøpe huset men også lønn til minst to profesjonelle støvtørkere!Det gir mening å skille mellom god og dårlig smak, men det er ofte ikke lett. Her var det lett. Eklektisk vulgærhistorisme.Smakløst?? Totalt uenig. Meget gjennomført og smakfullt! Dog ikke min smak men det betyr ikke at det er smakløst!ja, nå har vi altså kommet dit hen at vi roser smakløsheten.
«Trappen som ble brukt av tjenestefolket i sin tid..» Mon det. Hvem tørker støv i dette visuelle kaoset?
Både på Bygdøy (bygarden) og Maihaugen (byggjefeltet) er det interessante "periode-rekonstruksjonar" frå ulike samfunnslag, alle meir attraktive enn dette.Skulle vist tilsvarande interiør for "vanlege folk frå same tidsepoke, men finn ikkje att bileta...
Denne fikk meg til å le.Helt ok utvändigt, några handgranater inne så ordnar det sig.
Denne fikk meg til å le.Helt ok utvändigt, några handgranater inne så ordnar det sig.
Kjøkkenet ser jo ut som settet til Grevinnen og hovmesteren. Bare bytt ut det persiske på skrå med et tigerskinn. Fin lyktestolpe i innkjørselen.
Helt nydelig.Sjelden mulighet. Enebolig tegnet av Sverre Fehn, Norges mest berømte arkitekt. Flott beliggenhet - spektakulær utsikt.
Sverre Fehn er fremdeles, mer enn 10 år etter sin død, Norges mest kjente og internasjonalt berømte arkitekt. Han er også den eneste norske arkitektenwww.finn.no
Vis vedlegget 643376
Fehn i litt dempet utgave. Det meste er riktig her. Ikke dumt innredet heller.
Låven er ikke det eneste han har gjort der ute.Øh.. du blir stille av Hamarlåven og synes det er rart ?
Ja, fra tårnet er det sikkert ikke verst, men fortsatt litt igjen til bestenoteringen på Kjelsås hva gjelder utsyn. Så kan man diskutere kvaliteten på det man ser.^ Villa Busk har en fantastisk utsikt.
Er vell noe av det styggeste jeg har sett på lenge.(utenom når jeg ser i speilet om morgenen)I serien litt annerledes dekorerte hjem til salgs.
Unik 4-roms leilighet med garasje og balkong. Fantastisk utsikt.
Denne unikt utsmykkede 4-roms designleiligheten ligger luftig til i tredje etasje med vestvendt solrik terrasse på 17 m² som en forlengelse av stuen.www.finn.no