... ok, skal vente med endelig dom. Litt enig med det, men det ser ikke lovende ut. Et slags havnelager tegnet av en angstfull fullemann ... inspirert av en barnetegning fra en 5-åring.Vent med kritikken til kledningen kommer opp da i alle fall. Sett mot spikerslagene ser det selvsagt helt håpløst ut.
Ketil Rolnes har ingen injurierende kraft.
Det viktigste er vell at de selger overskuddsstrøm.Det er ikke mange rette vinkler på Powerhouse Porsgrunn. Gir faktisk et litt skremmende uttrykk.
Man ventet stort sett til kledningen kom opp på Munch-museet.Vent med kritikken til kledningen kommer opp da i alle fall.
Den der liker jeg. Det er vågalt på en riktig måte!Vis vedlegget 655747
Det er ikke mange rette vinkler på Powerhouse Porsgrunn. Gir faktisk et litt skremmende uttrykk.
Latterlig stygt bygg. Hinsides. På baksiden (som folk får beundre når de kjører inn til Oslo) er det så lite gjennomtenkt og så fenomenalt dårlig at naboer burde få erstatning for ødelagt utsikt.Man ventet stort sett til kledningen kom opp på Munch-museet.
Det ble jo jævlig bra.....![]()
Hvor har jeg sett den der før?Latterlig stygt bygg. Hinsides. På baksiden (som folk får beundre når de kjører inn til Oslo) er det så lite gjennomtenkt og så fenomenalt dårlig at naboer burde få erstatning for ødelagt utsikt.
Forfra er det bare lattervekkende stygt.
Vis vedlegget 655797
Å ! Så du mener den er laget slik for å få folk til å holde avstand?Hvor har jeg sett den der før?
Vis vedlegget 655823
Som du ser, trekkspill virker!Jeg holder helst 1.5 km avstand fra folk med trekkspill...
Vel, alt blir pent ved siden av den skrekkelige vestbanestasjonen. Selv om mitt syn på den er farget av min fortid som togpendler via denne stasjonen.Hjertet banker i ivrig fryd over all denne utilslørte skjønnhet, midt i byen.
Vis vedlegget 656070
Designet i MinecraftHjertet banker i ivrig fryd over all denne utilslørte skjønnhet, midt i byen.
...
Vis vedlegget 656071
Det burde vera forbod mot bygg som ser ut som ein festning frå gateplan.Hjertet banker i ivrig fryd over all denne utilslørte skjønnhet, midt i byen.
Vis vedlegget 656071
Hadde det blitt skalert ned 3/4 til 25% av størrelsen ville det faktisk ha lignet på noen av de slusevokter "tårnene" vi så i Tyskland.Akkurat kommet hjem fra Oslo, og denne gangen med en båttur slik at jeg fikk se byen fra sjøsiden. I solskinn synes jeg «strandsiden» begynner å bli bra med et yrende folkeliv (i sommervarmen). Men, føyer meg inn i rekken av dem som rister på hodet av mastodont-bygget. Et praktbygg, som kunne vært fra kommunisttiden, med en liten twist
Vis vedlegget 657278