V
vredensgnag
Gjest
Colt 1911 MOD A, Springfield Armory
Jøgga skrev:Skrekk og gru.mteinum skrev:Da vi åpenbart er over i bad-taste avdelingen så kan vi ta med denne til skrekk og advarsel
Coffin Couch
Jeg ser forresten to ting som er bra på det bildet, og de er ikke design men resultat av naturlig utvikling......
Kanskje styggest, men ikke stygt.vredensgnag skrev:Frank Lloyd Wrights kanskje styggeste hus er til salgs - har du 22 millioner dolares americanos kan det bli ditt. Huset ble skadet i jordskjelvet i 2003, og fikk senere strukturelle skader i forb. med en utglidning av fundamentet etter sterkt regnfall. Men det ligger på en høyde, over LA, og du får huset for 15 millioner, og må regne med 7 millioner for å få det fikset.
Men - det er Wrights styggeste hus.
http://www.ennishouse.org/htmls/photo_page.htm
Denne har jeg kjørt over noen ganger:zed skrev:
...ikke ferdig ennå, men snart. En ekte skjønnhet.
I kategorien «la oss se hvor absurd heftig vi kan gjøre en dusj» har jeg sans for Dornbracht Rainsky E. «The electronic control panel [...] automatically evokes the rain curtain, head and body spray, mist projectors, coloured lights and fragrances» det verste er at det funker også. Hverken innkjøpspris eller varmtvannsforbruk passer min lommebok. Varmtvannsberederen bør være minst 500 liter.Imperial skrev:En "Fosse" dusj... håper det var greit Fosse... ;D
http://www.furniturestoreblog.com/image/rain shower bathtub bathroom design.JPG
som jeg selvfølgelig har på hjemmekontoret.
og dyr (gjetter jeg)Spiralis skrev:DEN var lekker Deph. ;D
Litt harry kanskje? :Spiralis skrev:DEN var lekker Deph. ;D
Nei søren heller. Kreativ var den !hifiguru skrev:Litt harry kanskje? :
Harry som bare det. Det står antakelig et rådyr i bronse rett utenfor kameravinkelen.Spiralis skrev:Nei søren heller. Kreativ var den !hifiguru skrev:Litt harry kanskje? :
Bingo ;D ;Dtkr skrev:Harry som bare det. Det står antakelig et rådyr i bronse rett utenfor kameravinkelen.Spiralis skrev:Nei søren heller. Kreativ var den !hifiguru skrev:Litt harry kanskje? :
mvh
Dedikert lyttestol, end of story!Hagto skrev: