Er selv bare snaue 174 cm, så kanksje det er noe med at du er for lang. Er jo designet av franskmannen Le Corbusier som selv var 173 cm.Det blir kanskje litt statisk ? Jeg vet ikke, for med mine 2m er den for liten.
Er selv bare snaue 174 cm, så kanksje det er noe med at du er for lang. Er jo designet av franskmannen Le Corbusier som selv var 173 cm.Det blir kanskje litt statisk ? Jeg vet ikke, for med mine 2m er den for liten.
Jeg fikk litt det inntrykket også. JFC.. så mye vakkert at jeg mistenker at du er boligstylist .. men kanskje ikke. Men kanskje du bare liker vakre ting.Mange takk!
Har heldigvis godt med gulvplass, selv om enkelte av vennene mine sier at jeg leker interiørbutikk ;-)
eeeehhh ...
Ok. Kan forstå hva du mener.det har med hvile til armene å gjøre.
Bildet i seg selv er da vel ganske fint...? Rimfrosten er nesten som snø, den bidrar også til å gi omgivelsene en mer homogen koloritt. Synes dette til og med hjelper «nye Oslo» (vel og merke bygningsmassen i forgrunnen) når man ser det fra denne vinkelen og med denne himmelen i bakgrunnen. Men det er nå bare min meningeeeehhh ...
NEI. Ikke pent eller innbydende på noe plan.
Og så lagde de en logo som matchet.
Bildet er veldig fint. Helt enig der.Bildet i seg selv er da vel ganske fint...? Rimfrosten er nesten som snø, den bidrar også til å gi omgivelsene en mer homogen koloritt. Synes dette til og med hjelper «nye Oslo» (vel og merke bygningsmassen i forgrunnen) når man ser det fra denne vinkelen og med denne himmelen i bakgrunnen. Men det er nå bare min mening
Logoen var ganske skjemmende, men bygget forøvrig har jeg sagt mye om. Tøffeste huset i Bjørvika.eeeehhh ...
NEI. Ikke pent eller innbydende på noe plan.
Og så lagde de en logo som matchet.
Dette er da virkelig ikke et oppløftende syn?
Det ser fryktelig ut. Munch-museet presterer å simpelthen være stygt, som en elefant luften er i ferd med å gå ut av. Det finnes ikke en eneste linje i bygget som er elegant eller som bidrar til å løfte inntrykket. Og kledningen ser ut som tilfeldig sammenskjøtt autovern-skrap.Dette er da virkelig ikke et oppløftende syn?
Fra denne vinkelen er ikke operaen bra.
"Girobygget" og hotellet, og så til slutt Munch-museet som en finger rett i øyet.
Kan ikke se noe jeg liker her. Sorry.
Spot on!Det ser fryktelig ut. Munch-museet presterer å simpelthen være stygt, som en elefant luften er i ferd med å gå ut av. Det finnes ikke en eneste linje i bygget som er elegant eller som bidrar til å løfte inntrykket. Og kledningen ser ut som tilfeldig sammenskjøtt autovern-skrap.
Stilig effekt. Fordrer at man har begge boksene. Ser ut som noe Snøhetta kunne funnet på.Liker godt hvordan man her bryter opp en kjedelig flate på et konsumentapparat.
Tenk på all den bortkastede energien. Her kaller man seg miljøvennelig og så sitter man der og trør uten annen nytte enn at det er moro.Jeg lanserte i sin tid ideen om en elektrisk spinningsykkel men ideen falt ikke i god jord hos trenings- og helsefanatikerne dessverre.
Hvilket museum??? Denne logoen sier jo absolutt ingen ting. Nada. Niente.Hva synes faggruppen om det nye designet på logoen til museet?
Her fungerer den nye logoen veldig bra.nasjonalmuseet
litt enklere «å ta hain» her: tanken er at en skal bevege seg nært og nærmest se gjennom en ramme, slik jeg forstår.
«– Identiteten skal ikke si så mye om museets innhold. En logo kan ikke si alt om en virksomhet. Men den kan fortelle noe viktig. I dag – når nesten alle museer gjør kunsten sin tilgjengelig digitalt 24/7 – representerer museene noe helt unikt. Nemlig opplevelsen av å komme nær kunsten. Med alle våre sanser. Komme helt inn på detaljene i kunstverkene. Det er dette logoen illustrerer og derfor vi har laget et monogram basert på et utsnitt av ett av museets navnetrekk, sier Kleivan.»
En logo du må gå på kurs for å forstå er vel ikke helt vellykket. Denne sier ingen ting hvis du ikke på forhånd vet hva det er. Da er noe av vitsen med en logo borte.nasjonalmuseet
litt enklere «å ta hain» her: tanken er at en skal bevege seg nært og nærmest se gjennom en ramme, slik jeg forstår.
«– Identiteten skal ikke si så mye om museets innhold. En logo kan ikke si alt om en virksomhet. Men den kan fortelle noe viktig. I dag – når nesten alle museer gjør kunsten sin tilgjengelig digitalt 24/7 – representerer museene noe helt unikt. Nemlig opplevelsen av å komme nær kunsten. Med alle våre sanser. Komme helt inn på detaljene i kunstverkene. Det er dette logoen illustrerer og derfor vi har laget et monogram basert på et utsnitt av ett av museets navnetrekk, sier Kleivan.»
Jeg er på ingen måte sikker på at den nye logoen til Munch er vellykket, men den prøver i hvertfall å fortelle at museet skal gjøre mer enn å bare henge Edvards verker på veggen. Et moderne museum skal være et « hva gjør de nå?-sted» ikke et «der har jeg vært-sted»Noen ganger er det opplagte det beste.
Vis vedlegget 699977
Min stue er 1958-rasjonell, 245 små cm til himling. Da blir det litt mye med en 27dB-vifte Sony på 50 liter. Men for all del, riktig projektor i riktig rom, det kan jo bare være kult det.I gamle dager hadde folk en diger 32" CRT-TV som en diger klump på gulvet i stua. Ser ikke problemet med en moderne projektor i taket.
Jeg og.Jeg liker fasaden/kledningen på nasjonalmuseet.
Det spørs litt på hvilken designer du spør, men identitet og logo for store seriøse organisasjoner og bedrifter er veldig mye styrt av empiri og innsikt. Det vil alltid ligge en brief i bunn som skal tolkes og forstås slik at både oppdragsgiver designer er enige om hva som skal oppnås. Før en brief blir sendt så ligger det som oftest mye arbeid utført av alt fra analysebyråer, markedsundersøkelser o.l.Tidens logo-trend har vel lenge vært at logoer for all del ikke må si noe som helst relatert til hva som skal presenteres....
Lurer egentlig på hvordan disse såkalte designerne tenker.....