Veldig orginalt! Har du papercutterdoors på bilen også? ;DTJ skrev:Steike! Pimp my Table.BalticThor skrev:
Har digga bordet lenge i original stand (hadde hatt et slikt om det hadde passa inn), men dette tar jo heilt av! Cooool Idé!
Veldig orginalt! Har du papercutterdoors på bilen også? ;DTJ skrev:Steike! Pimp my Table.BalticThor skrev:
Har digga bordet lenge i original stand (hadde hatt et slikt om det hadde passa inn), men dette tar jo heilt av! Cooool Idé!
Du har vel lest boken til Clostemann?? (Luftens Ørner) Den er bare kjempegod.Spiralis skrev:Og mens vi er igang med vellykkede ( utseendemessig ) Engleske fly kommer vi jo heller ikke forbi denne:
![]()
Pierre Clostnermans Hawker Tempest "Le Grande Charles"
Å fytti grisen!Zomby_Woof skrev:
Men selvsagt. Hører ikke det med til basisliteratur for oss som vokste opp på 50-60 tallet?janghell skrev:Du har vel lest boken til Clostemann?? (Luftens Ørner) Den er bare kjempegod.
God ovn det der. 30 Elverumsminus var ikke noe problem. Det geniale er at man kan skyve døren under ovnen og sette en rist der i stedet. Det var koslig det å sitt på gulvet, se på flammene og drikke kakao.Zomby_Woof skrev:
Se også denne: litt ned på siden, skilt ved fødselen.Fosse skrev:Helt på linje med Zomby, vakkert design. Må være sterkt inspirert av figurene på påskeøya
Endelig noen som har skjønt det!Fosse skrev:Helt på linje med Zomby, vakkert design. Må være sterkt inspirert av figurene på påskeøya
![]()
Kult nok antrekket til Heyerdahl.Bach_Man skrev:Antrekket til Heyerdahl er derimot IKKE et eksempel på vakkert design.
Rent trass altså ? ;DZomby_Woof skrev:Jeg synes den er spesiell og tøff fordi den har 'mot' til å være 'stygg' (hvis dere skjønner).
Kan noen vennligst finne en Moderator.Zomby_Woof skrev:Jeg fant, jeg fant, på finn.no.
Kan nesten se ut som de har konsultert Blomster-Finn på den derre...vredensgnag skrev:Hmmm - Statoil er nå i gang med utvikling av kosmetikk, ser det ut som. Syns det nye logoet er feil for virksomheten.
Men der ser jeg turbinbladene, og det er et budskap i "grønt vann" -- Statoils logo er "hva med å være skikkelig vågale i fargebruken, dere?"Valentino skrev:En trend hos energiselskaper å ta i bruk elementer fra botanikken. Kommunikasjon er alt, sao.
![]()
Hedmarkens kraftlokomotiv har akkurat byttet ut støpsler med en turbin av løv.
Logoen er fin, kanskje det er virksomheten som er feil? :-\vredensgnag skrev:Hmmm - Statoil er.......... Syns det nye logoet er feil for virksomheten.
Designet av M. C. Escher?hifiguru skrev:Back on topic?
Eller....vakker? vel, morsom:
Kunne nesten vært det ja heheBach_Man skrev:Designet av M. C. Escher?hifiguru skrev:Back on topic?
Eller....vakker? vel, morsom:
Skrekk og gru.mteinum skrev:Da vi åpenbart er over i bad-taste avdelingen så kan vi ta med denne til skrekk og advarsel
Coffin Couch
![]()