SOTA-chassiset (og en musematte av Mies).
Ombord-strømforsyning og hastighetskontroll. Gammel fjær helt til høyre og til venstre for den ett av tre bein.
Da jeg overtok SOTAen våren 2007 trengte den nye fjærer, en av de nye (og nå over 14 år gamle) nærmest til venstre. Fjærene er limt til chassiset med superlim, og subchassiset henger rett og slett i superlimet. Sportsspray ødelegger bindingen i superlimet, og er altså verktøyet som skal til for fjærbytte.
Sent i juni 2007. Stue/lytterom er nesten klart, bare parketten igjen å lakkere. Stuen ble innredet ved først å plassere høyttalerne på hver sin side av skyvefeltet ut til terrassen. Lyttestolen har aldri hatt fast plass foran høyttalerne.
Det første bildet jeg tok av anlegget (-1 høyttaler) spillende etter innflytting i juli 2007. Lyttestolen står i hvile/hodetelefonlytteposisjon. SOTAen har den kortlivede Sumiko BPS HOMC-pickupen på, elektronikken er en Micromega Stage 6 CD-spiller (de koster det samme refurbished i dag som da de var nye for snart 20 år siden), en Tandberg 3028A preamp med MM-RIAA innabords, en B&O ICEpower125ASX2-modul kamuflert i et Tandberg 3031A tunerkabinett er effektforsterker, og høyttalerne er Sonus faber Concerto Domus i sort pianolakk. Jeg tror enda jeg har til gode å høre kjøpehøyttalere med riktigere stemmegjengivelse enn det Franco Serblin fikk til med 2-veiskonstruksjonene sine.