Hei , jeg savner horna mine på visse omeråder....på andre ikke,.,,,spesiellt med bassen( 225 sub) syntes den prisen med 217 er helt på trynet selvsagt , men egentlig er det hornene du betaler for , bassen er det jo egentlig ikke no vits i å betale for i det hele tatt 8) Hørt flere av disse ht UNO , med subkassene , det er treg bass , men de er ikke gitt skikkelige arbaidsvilkår heller selvsagt , de spiller høyt opp i frekvens til sub å være....Tilstedeværelsen i hornene er jo meget bra , og jeg har hørt trio system uten disse begredlige subkassene , det låter knallbra , men koster selvsagt mer enn de fleste er villige til.
Jeg har mange høyttalere hjemme , ag var bra å mellomtone diskant , men når det gjelder bass var det dårlig...liksom alt for treg for meg.
Uansett som gutman sier , plassering og justering er viktig...Men å få en kjapp slagkraftig bass ut av disse kassene klarer man ikke....rart at ag ønsker å levere noe såpass dårlig ( bassen altså) på så flotte horn?
Espen
Jeg har mange høyttalere hjemme , ag var bra å mellomtone diskant , men når det gjelder bass var det dårlig...liksom alt for treg for meg.
Uansett som gutman sier , plassering og justering er viktig...Men å få en kjapp slagkraftig bass ut av disse kassene klarer man ikke....rart at ag ønsker å levere noe såpass dårlig ( bassen altså) på så flotte horn?
Espen