Med din lytteavstand : senk horna så lavt som mulig i ramma.......olaps skrev:Stilig!!shaunv skrev:Næmen
attach=#]
Hvor i all verden har du fåttt tak i så flotte høyttalere?? ;D
Her blir det mye go'lyd, garantert
Nesten litt Klipsch over farten i Solo, helt klart morsom å lytte til!hifiguru skrev:Lånte Solo av en kamerat en stund, lo meg nesten ihjel av farten i disse!ssm skrev:Enig....Jeg tror også at det spiller litt inn på rommet...AN/E passer rommet ditt godt-.JanOlav skrev:Skal bli moro å høre hva du synes om Duo kontra AN/E !!
PS det finnes en egen transe-amp fra ag . som visstnok skal spille fint.....verdt å se litt nye veier til rom....
Jegh hadde mye elektronikk på mine UNO , det beste var nok heart beat blokkene , men de støyet noe helt for jævlig på disse , dupo er jo enda mer følsomme.
ag tegner ett flott lydbilde , men i allefall i mitt lille rom , var ikke bassen særig detaljert....
Jeg går i disse dager å vurderer om jeg skal takke ja til hjemlån av ett par Avantgarde Solo... Disse eies av en venn av meg , og er ikke tilsalgs , derfor er det jo fint å låne de ett par uker , sånn sett blir det i allefall ikke noe handel ut av det...he he.
Han skryter veldig av solo , i små rom...
Espen
Synes de var knallmorsomme, litt klipschpartyfaktor men allikevel mer nyanserte (ift RF-serien IMO)ssm skrev:Å det vil si at de var gode eller mindre gode...?
Er det god dynamikk ?
gleder meg til å høre de....
Espen
ssm skrev:Høres ut som noe for meg... ;D
shaunv skrev:Blir det feil å sette diskanten på nederste hakket egentlig? Den blir jo ganske lav da tross alt.
Du sier noe det. Jeg sitter relativt nærme, og refleksjoner er ikke noe problem. Sitter ca midt i rommet, og ht har jo litt avstand til sidevegger. Ved å sette alle horna nærmest mulig sammen, og ned mot bassen. Vil dette gi bedre sammenheng mellom bass, mellomtone og diskant montro? Virker bare litt rart å skulle ha diskant i magehøyde.Gago skrev:ingenting er "feil".
avhenger av plassering, sitteavstand og refleksjoner i rommet.
bare prøv deg frem og gå for det du liker best.
Ikke hør på'n ;DJanOlav skrev:ssm skrev:Høres ut som noe for meg... ;D
Solo ser ut som plastikk, og låter som plastikk. Lykke til! ;D
I motsetning til Klipsch leverer nok plastikken oppløsning som er i ligaen til ag.JanOlav skrev:ssm skrev:Høres ut som noe for meg... ;D
Solo ser ut som plastikk, og låter som plastikk. Lykke til! ;D
Det også heheshaunv skrev:Fine til ipodanlegg?
Ludo hadde et par slike, inne på et knøttlite rom, jo det var kult det, som et par stooore hodetelefoner, morsomme høyttalere, men for en pris!ssm skrev:Jeg skal bare låne ett par for å høre hvordan de er....de skal da uansett ikke skifte eier , så noe kjøp kommer ikke på tale....
det interessante er type fullaktiv løsning....en annen fullaktiv greie jeg skal høre på er ML etterhvert.....
greit å få høre litt av hvert....
;DJanR skrev:
JanR skrev:
Ahh, goodyGago skrev:JanR skrev:
det skal jeg love deg.
Hehe regnet med at du hadde "roet" ned. Iaf for i årGago skrev:altså, det er ikke noe storm hos meg.
men storm andre steder.
jeg bare leker værvarsler, jeg. ;D
JanR skrev:Ahh, goodyGago skrev:Ja hold dokk innadørs guta!! ;DJanR skrev:
Her blæs det så volum"pota" knekk!!
det skal jeg love deg.
/jan
Huff da huff da, skulle vel hatt sms-varsling herGago skrev:makan til drøvtygging.
jeg logger meg av for resten av kvelden i protest.
eller i alle fall for et par minutter...