TAS
Hi-Fi freak
Æ det noe som skal føde? ;DJanR skrev:
Æ det noe som skal føde? ;DJanR skrev:
;D ;DTAS skrev:Æ det noe som skal føde? ;DJanR skrev:
Gago skrev:wowowow meeeeer!
Hehe..du siger noget...hornfargen er da korrekt?Gago skrev:Gago skrev:wowowow meeeeer!
forresten, har ikke høyttalerne til olaps mørke basskasser, da? ???
driver du gjøn med meg, tas?
Hornfargen er korrekt den Bassene er i kirsebærfarge.TAS skrev:Hehe..du siger noget...hornfargen er da korrekt?Gago skrev:Gago skrev:wowowow meeeeer!
Men altså !olaps skrev:Hornfargen er korrekt den Bassene er i kirsebærfarge.TAS skrev:Hehe..du siger noget...hornfargen er da korrekt?Gago skrev:Gago skrev:wowowow meeeeer!
Laderen til fotoapparatet er fremdeles søkk borte, men får nok enten ladet hos noen andre, eller lånt meg et kamera, så ila kvelden kommer det bilder
hva gjør den reise-tv´n på veggen da? ???Gago skrev:siden olaps er så usannsynlig treig, får jeg forkludre moroa med et bilde av mine egen mezzoer. ;D
Selvfølgelig, det har du aldeles rett i, rosewood.Gago skrev:aah lekkert lekkert.
finishen på subene ser snarere ut som rosewood eller valnøtt, og ikke kirsebær?
i alle fall mørkere enn kirsebær flest.
grattis än en gång, olaps.
og da ser vi frem til lytteinntrykk mezzo vs. duo.
olaps skrev:Duo er en fantastisk høyttaler
Mezzo er en enda mer fantastisk høyttaler
Takk og takkJanR skrev:Vanvittig flotte i de fargene og den finishen
Nå har du ht's ut livet.
Grats igjen.
/jan
Takk skal du ha, bare kjempefornøyd så langt. Bare så synd jeg ikke har mer ferie tilgode, skulle vært hjemme istedenfor på jobb ;DTAS skrev:Der kom god bildene...veldig bra Olaps, grattis igjen med nye Uber Horn... 8)
mvh,
tas
Vær nå realistisk OP.olaps skrev:Ja, det håper jeg jo at jeg har (og at det betyr at de blir leeeenge her)
Trodde faktisk det samme da jeg fikk Duo, men denne gangen er jeg likevel mer overbevist (tross mer erfaring) ;D
Takk for détJens skrev:Vær nå realistisk OP.olaps skrev:Ja, det håper jeg jo at jeg har (og at det betyr at de blir leeeenge her)
Trodde faktisk det samme da jeg fikk Duo, men denne gangen er jeg likevel mer overbevist (tross mer erfaring) ;D
I "vår" verden hadde du jo Duo leeeenge så du har ingenting å syte over....... :-\
Det finne flere her på sentralen som har skiftet 5-10 høyttalerpar på samme tiden som du hadde dine Duo :
Gratulerer med flotte høyttalere
Tar opp igjen dette temaet igjen.LMC skrev:Acapella men savner ikke noe lenger etter fjerning av bugscreenNido skrev:@olaps og LMC: hvilke supertweetere hadde dere blinket ut som kandidater?
Og kan vi anta at det vil være samme effekt på samtlige modeller? Uno, duo, Trio - omega eller ikke?Jens skrev:Tar opp igjen dette temaet igjen.LMC skrev:Acapella men savner ikke noe lenger etter fjerning av bugscreenNido skrev:@olaps og LMC: hvilke supertweetere hadde dere blinket ut som kandidater?
LMC:
Står du fortsatt fast på ovenstående kommentar og kan helhjertet anbefale dette til oss andre?
Har du noen spesielle tips/triks i ermet som du kan dele for at vi skal kunne få dette til perfekt (man får jo ikke mer enn ett forsøk :
Sistnevnte er vel umulig å si uten å ha prøvd på Omega.HSobstad skrev:Og kan vi anta at det vil være samme effekt på samtlige modeller? Uno, duo, Trio - omega eller ikke?
Man får hva man betaler for............ssm skrev:Heftige hønn Olaps....jeg har hørt disse en god del,,,,fantastiske saker,....
men det koster :
Mvh Espen