Ja, det skal ihvertfall testes ut.BHO skrev:Så intensjonen er vel på sikt og dele bassene forskjellig....ala Vermin?
Da blir det gøy å høre hva du får til med kun AG sine basser.Jens skrev:Ja, det skal ihvertfall testes ut.BHO skrev:Så intensjonen er vel på sikt og dele bassene forskjellig....ala Vermin?
Bruker flatsølv med bomull som jumpers.Horny skrev:Noen som har erfaring med ulike jumpere som er bedre enn Avantgardes standardkabler? Vet at enkelte sverger til DIY sølv i bomull når det gjelder høyttalerkabler.
MVH Tormod
RiktigVermin skrev:Bytta om diskant og mellomtone og senka diskantene 10-15cm?
Enig.LMC skrev:desto tettere driverne sitter,jo bedre
mvh
Leif
Det har du helt rett i.prnesse skrev:Rammene er vel også byttet om i forhold til vanlig montering.
Jeg bruker spesiallagede Black Magic Giant jumpere og er happy med den løsningenHorny skrev:Noen som har erfaring med ulike jumpere som er bedre enn Avantgardes standardkabler? Vet at enkelte sverger til DIY sølv i bomull når det gjelder høyttalerkabler.
MVH Tormod
Noko nytt på Mezzo fronten Olaps?olaps skrev:Heisaan; da blir det ikke Mezzo på meg denne gangen
Fikk på plass en liten mellolmfinansiering på torsdag, og ringte selger på fredag for å forhøre meg om størrelse på transportkassene, trenger jo en henger til slikt.
Da var horna solgt, kvelden før!
Trodde vi hadde en avtale om at jeg skulle si ifra når jeg var klar med cash, men her har nok oppfatningene vært ulike. Kan ikke klandre selger, har muligens vært for uklar sjøl.... Men syns uansett han burde ringt da han fikk inn bud nr 2.
Mulig det har vært noe språkproblemer, han er jo svensk
Ellers en meget sympatisk og forekommende kar
Fryktelig ergelig, men får håpe det dukker opp flere sjanser.
Så, er det noen som vet om Mezzoer til salgs, er det bare å si ifra!
Mvh
Vel, siden du spør.....TAS skrev:Noko nytt på Mezzo fronten Olaps?olaps skrev:Heisaan; da blir det ikke Mezzo på meg denne gangen
Fikk på plass en liten mellolmfinansiering på torsdag, og ringte selger på fredag for å forhøre meg om størrelse på transportkassene, trenger jo en henger til slikt.
Trodde vi hadde en avtale om at jeg skulle si ifra når jeg var klar med cash, men her har nok oppfatningene vært ulike. Kan ikke klandre selger, har muligens vært for uklar sjøl.... Men syns uansett han burde ringt da han fikk inn bud nr 2.
Mvh
Nei det er vel ikke helt deg Leif , så jeg foreslår at du kaster deg i forbedringer av ett allerede supert oppsett ;DLMC skrev:de spiller i alle fall høyt nok...særlig storebror
hos meg får subber INGEN støtte fra sidevegger og bass lekker i alle retninger pga den åpne løsningen mellom 1/2 og 3 etasje + takhøyde opptil 5,5 meter
når jeg virkelig drar på bunner både basstårn og subber så jeg vurderer å gjøre noe med det
alternativt må jeg roe´n :
og det er ikke helt meg
mvh
Leif
Grattis Olapsolaps skrev:Vel, siden du spør.....TAS skrev:Noko nytt på Mezzo fronten Olaps?olaps skrev:Heisaan; da blir det ikke Mezzo på meg denne gangen
Mvh
Ett par røde Duo Mezzo med kirsebærfargede basser er bestilt fra DK
Og ett sett Duo ligger nå på bruktbørsen. Med landets beste 225-subber
Grattis!! Er de brukte hos Arsound du har kjøpt? Så det var meget bra pris på dem, et godtolaps skrev:Vel, siden du spør.....
Ja, det er de brukte hos ArtSound.janly skrev:Grattis!! Er de brukte hos Artsound du har kjøpt? Så det var meget bra pris på dem, et godtolaps skrev:Vel, siden du spør.....
kjøp skulle jeg tro!
Jan
Griselekker!! *2JanR skrev:Var jo griselekker
Grats igjen.
/jan
griselekker '2 +1C. Alshus skrev:Griselekker!! *2JanR skrev:Var jo griselekker
Grats igjen.
/jan
Villsvinlekker ;D65finger skrev:griselekker '2 +1C. Alshus skrev:Griselekker!! *2JanR skrev:Var jo griselekker
Grats igjen.
/jan
Takk takk - men vortesvin...............??JanOlav skrev:Villsvinlekker, vortesvinlekker og griselekker var de! Dritfine med trefargen på bass!
Tenk deg så fint det blir til jul gutgut_man skrev:Siden fargen på hønna matcher gardinene mener jeg :
Rålekre, jada :'(JanOlav skrev:VORTESVIN:olaps skrev:Takk takk - men vortesvin...............??JanOlav skrev:Villsvinlekker, vortesvinlekker og griselekker var de! Dritfine med trefargen på bass!
Han har jo tross alt noe som ligner på horn da!! ;Dolaps skrev:Rålekre, jada :'(JanOlav skrev:VORTESVIN:olaps skrev:Takk takk - men vortesvin...............??JanOlav skrev:Villsvinlekker, vortesvinlekker og griselekker var de! Dritfine med trefargen på bass!
Takk, gleder meg til å få de i husSkrotnisse skrev:Olaps: Gratulerer! Jeg var selv i kontakt med Artsound angående dette paret for en stund tilbake, men jeg fikk aldri bassen på mine tidligere Duo til å sitte i rommet mitt, og uten mulighet til å få hørt Mezzo lot jeg det bli med drømmen og tankene.
Gleder meg til å høre hva du synes om Mezzo kontra "vanlig" duo (selv om dine er litt modifiserte)