LMC skrev:
ta med dama hjem til meg for sjokk-terapi
hun kommer til å bli drit-lettet over å slippe unna med alt som er mindre 8)
mvh
Leif
Absolutt noe jeg takker ja til!
Hadde vært veldig spennende og hørt ditt system, kunne evt. tatt med Ayre'n min og sett hvordan den var iforhold til din "take-no-prisoners" ES9018 dac. Sender en PM hvis vi skulle finne på å ta en tur nedover oslofjorden.. Jeg tror forøvrig vi får ha luktesaltet klart når hun kommer inn i stuen din.. 8)
SannaX skrev:
Det der med at hun faktisk ønsker å bli "kona" og ikke bare "dama", kan være en meget god forhandlingssituasjon. Ofte er det ingenting damene ønsker mer enn å gå opp midtgangen....du vet jo hva du ønsker mest av alt. Et par Duo smuglet inn i kåken, når dama ser dem og lager furore, roer du ned situasjonen med en stor bukett roser og litt godprat, for så å gå ned på kne...tipper Duo'ene fort er glemt ;D (Kanskje litt uromantisk å fri foran et par Duoer, men ikke mange somkan si de har gjort det!)
Har absolutt et godt kort på hånden der ja... :
;D Ser absolutt for meg hvordan jeg kan gjøre det; spandere en spa-dag på dama, i mellomtiden installerer jeg et sett Duo i stuen, deretter fyller jeg huset med levende lys, roseblader og godlukt. Når hun kommer hjem ber jeg henne lukke øynene, gir henne en kir-royale, fører henne inn i stuen. Hvorefter hun åpner øynene og ser meg i mitt fineste tøy, stå på kne med en ring... ;D Tror jeg skal ha litt luktesalt og evt. adrenalin/atropin/hjerte defibrillator i bakhånden, samt noen Vival for å ta toppene..
:
Neida, fra spøk til alvor:
Vi var en tur hos Sandvika-Lyric i kveld og hørte på Uno Nano:
Jeg hadde selv med min MBP, hdd og QB-9. Brukte iTunes/Pure Music som avspiller. Dette koblet opp til en Cary SLI80. Det startet litt tamt, men etterhvert så fikk Cary'n varmen og da skjedde det; det hele gikk opp i en høyere enhet og anlegget spilte helt utrolig bra!!!
Noe av musikken som vi spilte: Ane Brun, The XX, Nils Lofgren, Yoav, Luftkastellet 5 & 6, I Got You On Tape, Editors, Chris Jones, White Lies, Lulu Rouge, Oscar Peterson, Sepultura, KoRn, Trentemøller, Troels Abrahamsen, Band of Horses og Shelby Lynne, samt noe mer elektronika..
Dama synes fortsatt de er stygge - jævlig stygge, men hun er også glad i god lyd, så hun kunne ikke annet enn å inrømme at dette spilte veldig bra, faktisk akkurat den lyden vi har vært på utkikk etter.. Hmm.. Absolutt lovende!
Fortsettelse følger...
PS: jeg vil forøvrig takke Tor/Lyric for gjestfriheten vi fikk i dag! Det var meget hyggelig og Tor var i perlehumør og med masse gode historier på lager..