Ellers hadde jeg "mo ha dk" på besøk her i går. Han hadde med en DOXA 62-prototype (plassert i en 73 kabinett) og prototype på en ny forforsterker, samt diverse kabler fra samme produsent.
Han vurderer å gjøre det eneste riktige, nemlig å kjøpe AG. ;D ;D
Blir spennende å høre hva han synes og spesielt sammenlikningene med ML Summit X som er alternativet han vurderer. Det virket ihvertfall som han likte det han hørte og gliset han satt med var vanskelig å skjule! Musikken som ble spilt var bl.a. K.Bremnes, Rebecka Tornkvist, Dolores Keane & Rita Eriksen, Mike Mainieri, Cæcilie Nordby, Renee Olstead, Knut Reiersrud, Roger Waters, Nils Lofgren, Shelby Lynne, Victor Wooten, Jazz At The Pawnshop, Astrud Gilberto, Jennifer Warnes, Kate Bush, Sarah McLachland, Infected Mushroom, Yoav, diverse electronica fra undertegnede, Eva Cassidy, Michael Jackson, Bryan Ferry, Hugh Masakela, Diana Krall, Melody Gardot....... Mye bra!
Lyden var virkelig god, spesielt når vi brukte min egen NO Frey og koblet Ayre QB-9 direkte i effekt med PureMusic som volumkontroll. Før vi gjorde dette var det en tendens til litt for mye SSSSSss.. og at det ble litt for hissig/hardt på noen partier i musikken.
Var også veldig heldige at leiligheten under er tom, da vi spilte høyt Høyt HØYT HØØØØØYT!!!! Jeg tror ex-naboene elsker AG-hornene mine.. 8) Vært morro med et dB-meter.