pengesluk skrev:I det hele tatt så er disse prisene så syke at det er til å bli syk av. Trio kostet tidlig på nittitallet DEM 9.000,00 eller ca. kr. 40.000,- i omregnet valuta den gang. Tør anta at verktøyet er avskrevet siden den gang..
samme med mbl 101 Radialstrahler som jeg vurderte å kjøpepengesluk skrev:I det hele tatt så er disse prisene så syke at det er til å bli syk av. Trio kostet tidlig på nittitallet DEM 9.000,00 eller ca. kr. 40.000,- i omregnet valuta den gang. Tør anta at verktøyet er avskrevet siden den gang..
Takk for det ;Dceroxol skrev:All-right!!!!! Gratulerer med fantastiske høyttalere!!
Ser nå at det ligger mange ting på 200,000 dollar på ebay. Mulig det er det høyeste som kan settes på slike varer, og at selgeren ønsker bud, motsatt som på finn når man setter biler til kr.1, de går ALDRI for det....HSobstad skrev:$200.000???
Brukt???
Høres WAAYYY off. Burde vel lagt på en fjerdedel...
hifiguru skrev:Ikke klikk på "buy-it-now", kan bli dyrt ;D ;D
http://cgi.ebay.com/RARE-AVANTGARDE..._Subwoofers&hash=item45f842ab0a#ht_524wt_1139
Men dægen de hadde jeg med glede stuet inn her!!!!
;D ;D ;D ;D Dagens sluket, og hjertens enig!pengesluk skrev:I det hele tatt så er disse prisene så syke at det er til å bli syk av. Trio kostet tidlig på nittitallet DEM 9.000,00 eller ca. kr. 40.000,- i omregnet valuta den gang. Tør anta at verktøyet er avskrevet siden den gang..
Ikke fortvil, kan fremdeles skje spennende ting her i trådenHSobstad skrev:Matrosdress, Luis hutton, osv.
Hmmm....
Er dette Avantgarde tråden i siste, utdøende fase (111 sider er da ikke verst)?
Hehe... er de på en måte "fanger" hos en som muligens har god "funding" og ikke ønsker at de skal "ødelegge" andres ører.pengesluk skrev:Hvor mange gir faen i å bruke de ;D ;D ;D
Bananhøyttalere? Det eneste jeg fant var disse. Nekter å tro at en kjernekar som pengesluk bruker ipod.LMC skrev:jeg vet at Solo er artige, men de trenger noe nedover og da er de ikke fullt så små og ukompliserte lenger
men for en som er fornøyd med Lowther og bananskall-høyttalere :, må det jo med sin Tyske presisjon, fremstå som rene nirvana!
men du kan jo alltids ansette et knippe med svensker til å skrelle nye membran til deg, om de skulle ryke, og du skulle sitte igjen med en "banana split" eller to ;D
mvh
Leif
Legg merke til at vi aldri, ALDRI, gnåler om ag i klipsch tråden.pengesluk skrev:Det var kaldt, og jeg var short på ved...
Da får du vel bare få holde på.pengesluk skrev:Nei, dere er vel opptatt full-time med å prøve å få de til å spille...
Hehe.. Dere er kjappe i replikkene, særlig pengesluk og LMC. Jeg flirer godt i stolen her. ;Dpengesluk skrev:Nei, dere er vel opptatt full-time med å prøve å få de til å spille...