Det jeg sier er at for skribenter KAN det være vanskelig å stå for en mening om de har importør / forhandler som maser om et "godt" resultat. Ondrej har ingen mulighet til å komme med tilsvar eller korrigeringer. Men, siste omtale er helt klart bedre.
Og ja, jeg fant tonen til H til å være passiv aggressiv.
For ordens skyld: Ondrej har nøyaktig samme mulighet som en hver annen, til å kommentere eller påpeke faktiske feil i mine utlegninger. Nå er artikkelen oversatttil engelsk, så han kan selv lese og mene, akkurat som andre. Evt. mas fra importører / produsenter har jeg etter hvert lært meg å leve greit med, saklige inputs er viktig og riktig, mens unødig mas, liker jeg dårligere.
Jeg finner det ellers litt urimelig at du hevder min tone var aggressiv på noen måte; jeg var kun ute etter å finne ut hva du mente jeg burde gjøre, dvs. holde repeterbare resultater unna offentligheten, eller slette alt sammen. Nå er det alltid greit å bli utfordret, som du sier er ikke mine utlegninger noe mer fasit enn andres, i så henseende var du med å påvirke meg til å se min artikkel med litt andre øyne. Ting kan alltid tolkes forskjellig, så jeg valgte på den bakgrunn å justere innholdet noe. Jeg matchet denne DAC'en med to andre,
betydelig dyrere maskiner, og ble litt for mye farget av dette. My bad, håper det er en bedre balanse i det som står der nå.
Mvh
Håkon Rognlien