B
Back_Door
Gjest
Ja her var det reaksjon :Fy faen, verken mer eller mindre. Jeg har aldri hatt store forventninger til deg, men nå graver du pokker ta lista ned under jorda før du som den sleipe ryggradløse organismen du er kryper over den. Ulateig!!!! Du siterer Ulateig. Du er rett og slett dum! Hva med Donald Duck som underlag for påstandene dine? Eller kanskje Fantomet.
Stakkars Ulateig. Han prøver og prøver men får det ikke til. Tidligere har han dementert sine påstander om unødvendige likvidasjoner i motstandsbevegelsen (med rett til å drepe) og fått så det holder for sine tidligere bøker om frontkjempere (Veien mot undergangen). Bøkene er på 9.ende klasse hjemmestil nivå. Elendige kilder, ingen kildekritikk eller rett og slett ingen kilder! Han er en av de få som helt rått har slukt Obergruppenfuhrer og General der SS Felix Steiners ord og tanker etter krigen. Tidligere er det kun Daivid Irving som har tatt han til sitt bryst. Der Irving som historiker holdt faglig vann lekker Ulateig som 90 år gammel inkontinent budeie. General Steiner gjorde mye bra for oss Nordmenn, men det er nå litt spesielt at en SVer som Ulateig med krok, line, stang og mann sluker alt som måtte passe hans påstander. Det er fordi han er en idiot. Ene og alene.
Nå har han fått så mye pepper for sine fattige forsøk som historiker på å slå mot seierherrene at han skifter taktikk. Ta de svakeste av de svake. De som ble fratatt alle borgerretter, stemplet for livet, trådd ned i driten. Stakkar de svake av oss som lever. Jeg er sterk, rir det av. Men han skal trå varsomt.
Selv om jeg fant det interessant i denne tråden å legge ved denne artikkelen fra Dagbladet, var det Ulateig, og ikke jeg, som var referert. Jeg har ikke påstått noe som helst. Har personlig aldri beundret Ulateig.Konstaterer dog at du tydeligvis følte deg truffet..
Ellers tyder ikke ditt språk og dine formuleringer om andre mennesker på at du har utviklet deg noe særlig etter at du i din tid valgte å tjene nazi-regimet. "Mein Fuhrer, I can STILL walk..."