Ærede hifi-frender,
ser at den ene etter den andre nå tar bølgen og bøyer seg i støvet for en flott skrevet "omtale" av Edge G CD. Heldigvis(!) for de fleste, så konkluderes det som de håpet på, dvs at Edge G CD er ren svindel fra ende til annen!!!! Ikke bare er den simpel inni, men den låter jammen like simpelt - "Akkurat som vi sa - hurrahhh!"
Da skal jeg skynde meg å si: Jeg kan IKKE si jeg kjenner meg igjen i omtalen!!!
Jeg vil dog gi skribenten honnør for at omtalen faktisk er meget TREFFENDE, MEN kun for prestasjonene til spilleren de første 2-3 månedene!! Etter 2-300 timers tilspilling åpnet den seg opp betraktelig, ble mye bedre oppløst og tidligere kvasse tendenser forsvant .... og englene sang.
Så hvor lenge hadde spilleren vært brukt før testen til OAS????
Nå er det sikkert idiotisk av meg å påstå at tilspilling har noe som helst å si - spesielt i dette lite lydhøre fora mht Edge G CD - men våger likevel -det hadde vært feigt å ikke melde fra om egne erfaringer!!! Erfaringen min blir kanskje enda mer håpløs å akseptere for dere som "kan elektronikk" når det faktisk er svært få komponenter inne spilleren også!!!! Om OAS har hatt i hende en "mandagsspiller" kan jo så være.....
Jadda, dette med tilspilling av egne ører (=tilvenning) er tatt opp tidligere.... det ser vi bort fra.
Så hvordan vi opplever Edge G CD så SVÆRT forskjellig aner jeg ikke - og jeg bryr meg heller ikke - så lenge spilleren MIN leverer varene - og det gjørt den - og vel så det!!!!!!!
Så, finn nå gjerne frem din skarpeste retorikk, bitende sarkasme, og annet som man måtte føle for, men for all del - IKKE glem å ta med en god dose humor også!! Vis gjerne også litt respekt for andres erfaringer - prøv å være ydmyk - selv om dette virker ikke å være så lett for mange..... :
-Brum