Joda, jeg er fornøyd med komboen. Det matcher ikke hjemmelyden, for 550 er lukket og det er ikke den luftige åpenheten, men noen av oss er godt vant, og jeg mener dette er bra verdi for pengene. Fordelene med 550, ved siden av prisen, er at de er meget komfortable og isolerer godt. I vanlig variert støy-miljø med snakking og diverse aktivitet rundt tror jeg de er minst like effektive som aktive Bose. Og mye bedre lyd. Dessuten er de lettdrevne, så Nuforcen låter litt feitere enn den virker hjemme på HD800 og AKG K701, og det løsner og blir luftig når jeg skrur godt opp.Er du fornøyd med kombinasjonen Nuforce HDP og AKG K550? Har selv en HDP på jobb men bruker Bose QC15, men nå har de sluttet å "pæle" på nabotomten så jeg vurder å oppgradere.
Da trenger jeg en NAS, har jeg og andre funnet ut, og sitter og lurer på det meste. Kikker på noe sånt som en WD MyCLoud EX2. Tenker at 4Tb holder, inntil videre.
-Da kan jeg kanskje har iTunes-bibliotek lagret der og spille av på Macbook, iPad og AppleTV.
-Og kanskje lagre hirez musikk for avspilling på SuperUniti i en etasje og Oppo105D i en annen
-Og bruke den som backup og fil-lager for bilder og video fra flere bærbare Macer
Det ser greit ut men jeg sitter her og klør meg.
-Vil jeg kunne rippe til et og samme bibliotek fra både stasjonær Win8 maskin og bærbare Mac?
-Kan jeg spille av samtidig på flere enheter, f.ek.s film i en etasje og musikk i en annen?
-Vil dette fungere gjennom to switcher (trenger minst en i hver etasje) ?
Og så videre og så....
Når man ikke lengre kan slentre rundt og kikke etter bruktvinyl i nærmiljøet får man finne på noe annet.
Som å rippe musikk, lagre, tagge og organisere filer og foldere. Dritkjedelig, men det kan jo bli greit en gang i framtida.
Da trenger jeg en NAS, har jeg og andre funnet ut, og sitter og lurer på det meste. Kikker på noe sånt som en WD MyCLoud EX2. Tenker at 4Tb holder, inntil videre.
-Da kan jeg kanskje har iTunes-bibliotek lagret der og spille av på Macbook, iPad og AppleTV.
-Og kanskje lagre hirez musikk for avspilling på SuperUniti i en etasje og Oppo105D i en annen
-Og bruke den som backup og fil-lager for bilder og video fra flere bærbare Macer
Det ser greit ut men jeg sitter her og klør meg.
-Vil jeg kunne rippe til et og samme bibliotek fra både stasjonær Win8 maskin og bærbare Mac?
-Kan jeg spille av samtidig på flere enheter, f.ek.s film i en etasje og musikk i en annen?
-Vil dette fungere gjennom to switcher (trenger minst en i hver etasje) ?
Og så videre og så....
Jada.Det sier de alle sammen, innledningsvis. Så blir man fascinert av mulighetene, lurer på om... bare litt til... kanskje... dersom jeg nå f.eks. gjør...... hmm...
Deretter setter tvilen inn, når en hører på musikk. Den litt nasale trompeten, kan det ha vært det jeg så på den målingen i går tro?. Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå?..................................................................
Ha ha ha, en god latter forlenger livet!Det sier de alle sammen, innledningsvis. Så blir man fascinert av mulighetene, lurer på om... bare litt til... kanskje... dersom jeg nå f.eks. gjør...... hmm...
Deretter setter tvilen inn, når en hører på musikk. Den litt nasale trompeten, kan det ha vært det jeg så på den målingen i går tro?. Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå? Ratte/skru. Men nå ble koret på denne plata litt annerledes.... Ratte/skru. Der ja! Men vent, hva skjedde med trompeten på den andre skiva nå?..................................................................
IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP!Bare vent til du er ferdig med stokking og flytting, da er tiden kommet for Audiolense og da er det ingen vei tilbake (innlegg 1022 trer i kraft)![]()
Bare DSP, ikke romkorreksjon!IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP!Bare vent til du er ferdig med stokking og flytting, da er tiden kommet for Audiolense og da er det ingen vei tilbake (innlegg 1022 trer i kraft)![]()
IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP!
IKKE romkorreksjon og DSP! IKKE romkorreksjon og DSP!
...trur eg
Sjekk om USB-porten på WD MyCloud støtter ekstern disk(med egen strømforsyning).....Neste oppgradering heter da kanskje WD MyCloud EX2
Takk for tips. Var det en feil på den du fikk, eller er det kompatibiltetsproblemer med disse?Sjekk om USB-porten på WD MyCloud støtter ekstern disk(med egen strømforsyning).....Neste oppgradering heter da kanskje WD MyCloud EX2
Kjøpte 3TB WD MyCloud, koblet til ekstern 4TB USB3 disk, #¤%¤%#¤"#¤".........returnerte MyCloud
Hva med noen bassfeller og DSP i kjeden ?