|
Hehe. Joda, det er bare det at jeg har ikke jekk lengre. Har sluttet med denslags. BMWen er punkteringsfriVakkert dette.
Angående sideforskyvning av tung platehylle, hva med å hente jekken til bilen og det du måtte ha for å legge mellom vegg og hylle.......?
Nåja. Rolig nå.Strikkskrammelet på brukten - NÅ!![]()
Hvis du tenker på huset så er den malern fint ferdig. Siste maskering av lamper og takrenner fjernet forrige uke, etter mye av-og-på malevær gjennom hele sommeren. Men det ble fint til slutt. Bilder kommer seinere.Hvordan gikk det med malern?
Takk, jeg har. Gi den til emokid og hils fra megTT-101 selges...
Jassen sendes vestover, som naturlig er. Men må jeg bygge på huset?Sluket skrev:.......platesamling, 50- og 60 talls jazz
Hvis du tenker på huset så er den malern fint ferdig. Siste maskering av lamper og takrenner fjernet forrige uke, etter mye av-og-på malevær gjennom hele sommeren. Men det ble fint til slutt. Bilder kommer seinere.Hvordan gikk det med malern?
Takk for det, det gjør jeg virkelig. Og takk igjen for SP10.Ah...sitter og biter hardt i angreputa nå, men likevel flott å se drivverket få liv hos deg.
Fremtiden hos meg er mer eller mindre bestemt i den digitale æra, men merker jeg blir litt småsvett av å se store platesamlinger og fine vinylrigger. Kos deg!
Akustikken er ypperlig, i kirken på Utstein Kloster.Hvordan var akustikken? Ser spennende ut det "rommet"
Det er begrenset hvor mye jeg tester med å flytte på en så dyr pickup som Windfeld, men de to headshellene er først og fremst forskjellige i vekt.Den SP-10 spilleren er såååå lekker ! Kan du si noe om forskjellen på LH 8000 og standard headshellet ?
Jeg har til gode å teste headshell laget av tre , men opplever store forskjeller på andre shell. Spacere i både
karbon og metall utgjør også til dels store forskjeller - både fordi man øker massen , men også demper resonanser.
Takk. Joda, det hjalp å dekke til TVen. En forbannelse at alle TVskjermer må være svarte. Det er ganske stygt, eller stykkt som mine gamle venner sier det så klart i Bergen.Begynner å se riktig så trivelig ut i lyttekroken nå, Otto Man!