ottone
Æresmedlem
Det er hodet på et dansk monster ja. Lyder navnet Ortofon Windfeld.Er dette et dansker monster?
Horn og skjegg er nok kommet til lokalt her, er jeg redd.
Det er hodet på et dansk monster ja. Lyder navnet Ortofon Windfeld.Er dette et dansker monster?
habicht jeg ser i en annen tråd at du har Schick 12toms på SP10. Har du prøvd og sammenliknet med andre armer på SP10, f.eks. Jelco ?...
På en SP 10, som Ottone sin men denne gangen med SPU royal N og ikke Windfeld.
Jo takk. Det er fint med lang sesong, det er mye liv i jorda fra 1.april, men våren er lumsk, og den kalde nordvesten blåser ofte fra alle kanter.Litt misunnelig på bedre temperatur/lengre sesong hos deg - må være fint. Flotte planter Otto!
...bedre temperatur...(!)...lengre sesong...(!?!)...Litt misunnelig på bedre temperatur/lengre sesong hos deg - må være fint. Flotte planter Otto!
Kalenderen viser sommer, og da er det gjerne ut på tur, aldri sur.
Litt venting er ikke til å unngå på flyplasser, og Ottone er en svak sjel, faller lett i impulskjøp. Spesielt når det gjelder lyd.
Vis vedlegget 545004
Bose QC35 er byttet vekk, og her kom plutselig et par Sony WH1000XM3 istedetfor.
Det var ikke et dumt skifte, mye bedre lyd enn Bose, og minst like god støydemping og komfort. God start på turen var sikret.
Det var lite kamferdrops og møllkuler der, damen var av den tøffere sorten som sverget til kaffe og røyk. Sprek og våken, fortalte festlige historier om folk som Arne Nordheim, Harald Sæverud, Knut Nystedt og Arve Tellefsen. Jeg lovet å ikke røpe for mye.Otto, du er en sann altruist Ikke alle som ville tilbragt flere timer i selskap med Chanel No.5, kamferdrops & møllkuler for noen skarve hundre LP plater...
Skulle gjerne bidratt til det, men det fine arkitekttegnete huset hennes er solgt og tømmes denne uken, og hun flytter fra byen.Slike mennesker er sjelden vare i dag, stell pent mdd henne!