- Hvor mange pickuper har du?Ja sånn er livet. Jeg trengte en ny pickup. Eller -trengte og trengte…jeg trengte en til.
Alltid noe som mangler, og fine PU trigger lett kjøpelyst og samletrang.- Hvor mange pickuper har du?
- En for lite!
Mvh
Ikke akkurat 33ptg/ii , men vent og se.Rimelig AT med uviss leveringstid. Høres ut som en 33ptg/ii....
Cadenza, har jeg virkelig hatt lyst til å teste. Men jeg har satt stopp for pu-kjøp. Med mindre jeg selger unna litt.
Hå! Jeg har ikke kjøpt en eneste pickup siden sist gang.Ikke akkurat 33ptg/ii , men vent og se.
Kjøpestopp er forresten lurt, og det tror jeg du har erklært før. Dine er effektive, ofte opp til et par uker
Ja det var akkurat det, ja.Gratla! Til SP-10 eller TD 521?
(Svaret er vel ja.)...
Kunne ikke sagt det bedre selv, pickuper er alltid spennende!Vel, når man holder på med vinyl.
....nye pickuper blir alltid en spennende erfaring.
Egentlig savner jeg litt av den tiden.
Det gir hobbyen en annen dimensjon enn den digitale delen.
Enig. Dette er et Ortofon LH-8000, ganske pent, og ganske lett.... estetikken har ofte litt å si for eiergleden.
Umåtelig flott shell og tilhørende kul fingerbøyle!
...
Jeg tør påpeke at den samme kvinnen var nesten uutholdelig pen, og gjorde inntrykk i flere filmer.Veronique har morfet!
Jeg tør påpeke at min avatar alltid er den samme kvinnen, for tiden sminket meget ung i en tidlig scene i Tilværelsens Uutholdelige Letthet...
Det er fremdeles ikke avdekket, siden den ikke er utpakket så tidlig på dag. Sannsynligvis bare noe småtterier. Men tvilsomt om den havner under treet, da ubetenksomme spørsmål om pris og behov lett kan påvirke den ellers så fine julestemningen.God jul: Hva var det i pakken fra Mala i tillegg til utpakkingsinstruksjoner fra @ragwo?
Pris og behov er da fullstendig irrelevante!Jeg tør påpeke at den samme kvinnen var nesten uutholdelig pen, og gjorde inntrykk i flere filmer.
Min heter Veronique Gens og har en stemme som jeg har nytt i årevis, oppdaget nylig at hun også kunne være dekorativ.
Kanskje hun dukker opp igjen en dag.
Det er fremdeles ikke avdekket, siden den ikke er utpakket så tidlig på dag. Sannsynligvis bare noe småtterier. Men tvilsomt om den havner under treet, da ubetenksomme spørsmål om pris og behov lett kan påvirke den ellers så fine julestemningen.
Og så må jeg stryke bunadskjorter og lage kakao og riskrem, og øve på KV626.
God Jul!
Jeg har hatt god effekt av desensibilisering, dvs. å kjøpe så mye og så ofte at Madammen har gitt opp, og sluttet å gnåle om sånne uvesentligheter som pris og behov.Hehe.
Mine tilsvar ved middagsbordet har en tendens til å starte med et lavmælt "nja, trenger og trenger,..."
Må nesten spørre. Er det et selvkomponert bilde? I så fall kudos til deg.Ønsker deg og dine en riktig god jul
Vis vedlegget 1084445