vim
Innkjøpsansvarlig
Siklet på den, men litt over budsjett. Vurderer evt. Pellere brukt. Fortsatt litt mye penger og ingen hast.
Siklet på den, men litt over budsjett. Vurderer evt. Pellere brukt. Fortsatt litt mye penger og ingen hast.
Ingen hast? Skal vi ta en statusoppdatering på fredag?Siklet på den, men litt over budsjett. Vurderer evt. Pellere brukt. Fortsatt litt mye penger og ingen hast.
Haha, fredag er jo leeenge tilIngen hast? Skal vi ta en statusoppdatering på fredag?
Du har grønne fingre, det tar ikke lang tid fra frøet er sådd til du høster…
Har nok testet den og valgte Project PB RS med lineær strømforsyning istedetKjøpe min
Kontra melding der altså Testet du PH-10 med ekstern PSU?Har nok testet den og valgte Project PB RS med lineær strømforsyning istedet
Kjøpe min?
Ja. og den var knallgod og klart bedre med PSU. Den burde du få solgt greit.Kontra melding der altså Testet du PH-10 med ekstern PSU?
Jeg gjetter på at svaret ligger i innlegget #1160 til Cash ovenfor?Ser du selger riaaen din sevald hva skal nå inn?
mvh
Ingen hast og for lite penger, ikke ett kjent begrep i denne hobbyen selv syns jeg Avid riaa'er koster mer enn det spiller.Siklet på den, men litt over budsjett. Vurderer evt. Pellere brukt. Fortsatt litt mye penger og ingen hast.
Takk Hadde ikke fått det med meg og så jo greit ut detJeg gjetter på at svaret ligger i innlegget #1160 til Cash ovenfor?
For å være helt ærlig så stresser jeg verken med salg eller kjøp. Godt fornøyd med PH-10, men det er den forbanna 3 fot sykenJeg gjetter på at svaret ligger i innlegget #1160 til Cash ovenfor?
Totalt ukjent problemstillingFor å være helt ærlig så stresser jeg verken med salg eller kjøp. Godt fornøyd med PH-10, men det den forbanna 3 fot syken
Du har ikke vurdert lab-platformen LMC selger? Burde jo isolere tett på 100%Tester litt føtter igjen.
Egeland flyttet under Bladelius og Maglev magnetiske føtter montert under basen på Hyperspacen.
Isoacoustics Orea foreløpig satt på reservebenken.
Umiddelbart enda litt bedre effekt på knoketesten, så får vi høre hva ørene sier etterhvert da.
Vis vedlegget 1069659 Vis vedlegget 1069660
Skal sjekkes.Du har ikke vurdert lab-platformen LMC selger. B
Du har ikke vurdert lab-platformen LMC selger? Burde jo isolere tett på 100%
Satt å vurderte noe lignende for noen år siden, men fikk liksom ikke ut fingeren.
Bruker ikke mye penger på demperemedier, men hadde jeg gjort det, så ville jeg hoppet på den greia til 15k med en gang og ferdig med det. Blir fort mye penger av å prøve ut det ene og det andre. 5k her og 5k der, 3k hist og 2k pist, blir kjapt mye totalt. At det er gøy å ha noe å sysle med, er seff ikke noe man skal undervurdere.Nei, dessverre er ikke de aktive greiene spesielt kledelig eller billig, men tipper det må være det ultimate underlaget.
Rart de ikke er mer utbredt egentlig? Mange av dem kan jo bære heftig med vekt og med litt kreativitet kunne man enkelt bygd noe slikt inn i en benk. At de virker bør man ikke lure på, brukes jo til langt mer sensitive oppgaver enn hifi.Bruker ikke mye penger på demperemedier, men hadde jeg gjort det, så ville jeg hoppet på den greia til 15k med en gang og ferdig med det. Blir gjort mye penger av å prøve ut det ene og det andre. 5k her og 5k der, 3k hist og 2k pist, blir fort mye totalt. At det er gøy å ha noe å sysle med, er seff ikke noe man skal undervurdere.
Hysj!Rart de ikke er mer utbredt egentlig? Mange av dem kan jo bære heftig med vekt og med litt kreativitet kunne man enkelt bygd noe slikt inn i en benk. At de virker bør man ikke lure på, brukes jo til langt mer sensitive oppgaver enn hifi.
Null stress - disse har verken krystaller eller quantumfiltere.Hysj!
Snakk lavt så ikke Nordust, Ansjos, Synergistic Myggstick og andre hiendere får nyss om det
Hvafornoe???Null stress - disse har verken krystaller eller quantumfiltere.
Har du lånt ”min” PH-1000. Jeg får jo ikke ut fingeren Håper det kjøper den, så slipper jeg å tenke på den
Kjenner esken jaGold Note ja
Var ikke du som var på tlf. med Mala da jeg var der? I grevens tid for meg i få fallHar du lånt ”min” PH-1000. Jeg får jo ikke ut fingeren Håper det kjøper den, så slipper jeg å tenke på den
Stemmer. Har du kjøpt eller er det test i første omgang?Var ikke du som var på tlf. med Mala da jeg var der? I grevens tid for meg i få fall
Haha, beklager det altsåStemmer. Har du kjøpt eller er det test i første omgang?
Står jo på denKjenner esken ja
Nei, ikke beklag. Jeg fikk muligheten. Mala ringte jo før du fikk låne den. Nesten litt stolt som stod i mot Tror fint jeg kan ende opp med en PH-1000, men om det skjer nå eller på et senere tidspunkt betyr ikke så masse. Hadde jeg ikke vært fornøyd med min PH-10, så hadde jeg ikke vært nysgjerrig på PH-1000 Tipper den ender opp hos degHaha, beklager det altså
Jeg skal teste i helgen, så får vi se.
Haha, tok bilde uten briller og styrte unna tapenStår jo på den
Du rakk detHaha, fredag er jo leeenge til
Hjemlån teller ikkeDu rakk det
FaktiskHvis den er på nedbetaling så kan det vel nesten regnes som innkjøpsstopp?
Ja, det det er faktisk utilgivelig 🫢Tre timer siden bildet av eska, har du ikke fått pakka den ut enda?