Winfeld så skipper du RIAASkal, skal ikke. Burde, burde ikke. Verdt det, eller ikke… Såååå mange spørsmål
Er veldig nysgjerrig på om det er mer å hente på bedre RIAA enn PJ Phono Box RS i riggen. Har ikke råd til butikknytt og vil derfor ikke låne i butikk, så brukten blir det.
XLR innganger er et krav. Avid Pellere eller Pulsare er begge tilgjengelig brukt og frister.
Innspill, tanker eller forslag til oppgradering anyone?
PU er jo forbruksvare. Ny RIAA nå blir min siste, dersom jeg finner en jeg faller for.Winfeld så skipper du RIAA
Hørt den sangen før et stedPU er jo forbruksvare. Ny RIAA nå blir min siste, dersom jeg finner en jeg faller for.
Ikke balansert inn på denOm ikke ‘instant gratification’ syken er for stor, kan en Lab12 Melto 2 være verdt å vente på tror jeg.
Nei, det var det da. Og kabelen på NA er kilen for innstrålt støy og er helt uaktuell å bytte, så XLR må det bli.Ikke balansert inn på den
Ortofon MC Cadenza black?PU er jo forbruksvare. Ny RIAA nå blir min siste, dersom jeg finner en jeg faller for.
Hana Umami BlueOrtofon MC Cadenza black?
Finnes det noen bedre RIAA enn den du har til under 100 000 kr?Skal, skal ikke. Burde, burde ikke. Verdt det, eller ikke… Såååå mange spørsmål
Er veldig nysgjerrig på om det er mer å hente på bedre RIAA enn PJ Phono Box RS i riggen. Har ikke råd til butikknytt og vil derfor ikke låne i butikk, så brukten blir det.
XLR innganger er et krav. Avid Pellere eller Pulsare er begge tilgjengelig brukt og frister.
Innspill, tanker eller forslag til oppgradering anyone?
Ja, det var det som er spørsmålet daFinnes det noen bedre RIAA enn den du har til under 100 000 kr?
Det er jo en RIAA jeg kjenner fra "gammelt av" og kanskje den beste jeg har testet i tidligere oppsett (før 2010 vel og merke ). Ville gjerne prøvd, men da må jeg ordne meg en XLR-RCA overgang i anledningen. Takk for generøst tilbud - ser ikke bort fra at jeg tar deg på ordet.
Selvsagt ikke! Du må nok høyne til over 1 000 000 kr.Finnes det noen bedre RIAA enn den du har til under 100 000 kr?
Ah, sorry. Skjønte nå at du ville ha xlr inn.Det er jo en RIAA jeg kjenner fra "gammelt av" og kanskje den beste jeg har testet i tidligere oppsett (før 2010 vel og merke ). Ville gjerne prøvd, men da må jeg ordne meg en XLR-RCA overgang i anledningen. Takk for generøst tilbud - ser ikke bort fra at jeg tar deg på ordet.
Kan jo være komboen Pro-Ject og Anna arm som gjør at den er så kilen for støy, for alt jeg vet.
Bare vær sånn duAh, sorry. Skjønte nå at du ville ha xrl inn.
Gløm det, du fåkke låne min alikavæl!
Du hadde rett ganske lenge der, inntil "sliter"La meg se om jeg har skjønt dette riktig: Din arm hadde opprinnelig rca, men du fikk den loddet om til xlr, og nå sliter du med et godt nok utvalg av RIAA som har xlr. Am I wrong?
Vis vedlegget 1069440
Famous Last Words…blir min siste
... for denne gangFamous Last Words…
Takes one to know one...Hørt den sangen før et sted
SeffMelder meg inn som en tviler
Sånn bare for morro skyld: Hvorfor?Melder meg inn som en tviler
Sånn bare for morro skyld: Hvorfor?
Tror du må ta med en større bøtte her @jorwed_
Tror det blir en kort kamp. Guttungen har bare Trassigtirsdag
Du har nok helt rett, bøtta så bare så liten ut.
En må jo ta på seg den rollen ogsåSånn bare for morro skyld: Hvorfor?
Det er santEn må jo ta på seg den rollen også