Lunt her mr.Åff…, skal - skal ikke🫣
Som med hele dette oppsettet, startet det med å kikke på alternativer til under halvparten av det jeg ender med.
Men den passer ganske fint i hyllene der, gjør den ikke det da?
Vis vedlegget 1071020
Lunt her mr.Åff…, skal - skal ikke🫣
Som med hele dette oppsettet, startet det med å kikke på alternativer til under halvparten av det jeg ender med.
Vis vedlegget 1071020
Det der er hverken hjemlån eller testing, du har plassert den på dens tilegnede plass. Var den kun til test hadde du satt den på toppen.Åff…, skal - skal ikke🫣
WiseguyDet der er hverken hjemlån eller testing, du har plassert den på dens tilegnede plass. Var den kun til test hadde du satt den på toppen.
Så «hele» Norge vet at du kjøper denVi er bare spente på hvordan du skal skjule denne budsjettposten i husets regnskap
![]()
Det der unge mann blir dobbelt så tøft live kan jeg fortelle deg.Muligens den råeste gitarsounden på denne siden av årtusenskiftet!
Og lyden på plata, musikken i seg selv og trommingen til Danny Carey især. Steike!
Vis vedlegget 1070677
Herlig - håper å få sett dem live! Misset dem sist dessverre.Det der unge mann blir dobbelt så tøft live kan jeg fortelle deg.
Har sagt det før, men sier det igjen. CD versjonen låter som å starte opp ett 250 tonn tungt diesel lokomotiv med et hælvetes dreiemoment.
Vinylutgaven tilkjennegir at lokomotivet har blitt enn å større - 300 tonn.
Live så veier lokomotivet inn på 500 tonn, og er så bøst at det rett og slett må oppleves.
Tool live (fortrinnsvis innendørs så man får med all den deilige burleske psykedeliske animasjonen, og flotte lyssteiingen) er så "tight", massivt, detaljert og velspilt at man blir sittende lett måpende. Danny Careys traktering av slagverket er helt i særklasse.
Legg spesielt merke til hvordan DC legger seg henholdsvis på Dave Jones på sologitar og Justin Chancelor på bass. Mesterlig!
For en autoritet og bett han har i slagene
Velkommen etter VIM01, jeg har "jåleboksen" med "Fear Inoculum" det låter grisefett!
Her har du Danny Carey i all sin velde (til glede for nye lesere).
Men unn deg nå for all del skivene "Lateralus" og "Ten Thousand Days"
På sistnevnte skive har du låtene "The Pot" og "Rosetta Stone" - bautaer inne progmetal etter min mening.
Første gang jeg hørte førstnevnte låt gikk jeg nærmest i selvsving med påfølgende transe.
Du verden for en musikk skatt jeg fant.
Takk, kan jeg si nå. Sendte Mala mld. nå, om at de ikke ser denne igjenGratulerer med phono-trinn fra Gold Note. Jeg satt og håpet på at du ville oppdage hva du har fått i hus. Jeg har truffet folka bak ved etpar anledninger, og etter min ening, så tenker de veldig, veldig riktig og er superinnovative i tankegangen. - Det gjenspeiler opplevelsen jeg har fått de åtte-ti gangene jeg har fått høre både PH-10 og PH-1000.
Det må være gøy, når man opplever å anskaffe noe som er over gjennomsnittet bra og funker perfekt sammen med alt annet. Hipphulla!
PS! Når det gjelder Fear Inoculum, er det eneste jeg savner: Lysorgel som vi hadde i the 70's. Det hadde vært kult!![]()
1000 takk for at du ikke var 2 minutter raskereJeg blør innvendig. Hva har jeg gjortFår vel gratulere
![]()
Tror og du skal takke jobben min. Var veldig opptatt da Mala ringte1000 takk for at du ikke var 2 minutter raskere![]()
De får en halvtime i sweetspot hverGratulerer.
Det blir vel smalhans med julegaver til slekta i år da![]()
TakkogtakkDa er det på sin plass å si GRATULERER.![]()
Takker!Gratulere!!
TakkerGratulerer.
Takk og takk skarrufarnmeghaGrattismen er det ikke litt rart og tenke på vad en PSU ville gjort med lyden
![]()
Takktakk!Gratulerer med ny riaa, det måtte jo bli sånnSå har @Cash 63 allerede funnet ut hva du skal tenke på fremover
Ønsker jo bare å hjelpe deg til å få bedre lyd
![]()
Takktakk. Ja, det var vel egentlig avgjort etter et par timer.Det lå jo i kortene, men gratulerer med fulltreffer!Da blir det vel mangedobling av timer med platekos fremover, tenker jeg!
![]()
Kan jeg ikke huske….Grattis!
Å tenke på at du handla en CA Concept med innebygd RIAA. Hvor mange dager siden var det?
Koselig å mimre….![]()
Et tu Brutus???Er det en platespiller eller dekket til en Fiat du har på benken![]()
Jeg får forsøke å klare meg på egen hånd. Gratulerer med ny RIAA, selv om jeg selvfølgelig heller ville anbefalt pigger på Fiat-hjulet nå når det går mot vinter.Et tu Brutus???
Ikke forvent at jeg forsvarer den brevvekta di mot DD mafiaen fremover!
Det får du prøve jaJeg får forsøke å klare meg på egen hånd. Gratulerer med ny RIAA, selv om jeg selvfølgelig heller ville anbefalt pigger på Fiat-hjulet nå når det går mot vinter.