Mega cool døds fett å i hvit av alle ting .
Kontoranlegget. Ferguson med Garrard platespelar.
Det har irritert meg at jeg ikke kunne legge ut et noenlunde ordentlig bilde av Kenwooden...... så det har gjort noe med nå, dette er en del skarpere og man kan se riktig farge i skalabelysningen og ikke minst i de små VU meterne, kunne godt vært noe mindre kornete, men dette var det beste så langt.
Dobbel klikk på bildet så kan man studere det mer nøye........ selvføgelig forutsatt at man har noen interesse av det da
Håper du blir fornøyd med den den kan trylle litt på fm båndet med store høytalere å en god pisk .Denne nydlige saken fikk jeg på fredag - Pioneer SX-1010, takk laban!
Vis vedlegget 138078
Kontoranlegget. Ferguson med Garrard platespelar.
Den låter jo veldig bra!!
Vintage på Kjøkkenet, sier nå jeg
Pioneer sa-8500 og tx-8500 ll ( som har fått en "fransk" vask)+ noen små canton i vinduskarmen, gir en grateful dead konsert til oppvasken.
Vis vedlegget 149296
Skal det,men litt mye som skjer om dagen. Får se hva som skjer til høsten.Bra du likte den Ove W, har du fått testet platespiller på den, var det ok eller?
Så er det jo bare å fylle på med 6900, 7900....
Du må sjekke ut mere av Sansui fra før 1975
roy
Dette så veldig bra ut,hadde vært fint hvis du kunne fortelle litt om produktene?Vis vedlegget 152847
får legge ut noen bilder jeg og
Jeg hadde noen av de komponentene for 30 år siden, ikke SL10, men NS10 og 400A + DM6. Jeg ser at du skriver Threshold t400, men forsterkeren het vitterlig 400A...........litt info om racken:
threshold sl 10 pre amp
threshold t400 modifisert(byttet trafo)
rega apollo cd
denon de70 EQ
denon drs 610 casette
denon dp45
denon tu425
spiller på b&w dm6
veldig fårnøyd med lyden på oppsettet
har noen t+a tmr 70 høytalere som jeg venter på og få testet som jeg fikk får en 100 lapp på brukten! snakk om idioti (bilde kommer)
Denne pluss en til kom inn døra nå i kveld! Har dessuten SB-F1 til kjøkkenanlegget
Vis vedlegget 153902
beklager feil info fz. står jo selvfølgelig 400a på fronten
men her er et par bilder av noen andre b&w som jeg hentet i går. etter og sett en anonse på finn en stund nå bestemte jeg meg for og prøve ut noen mindre høytalere. fikk meg en temlig overaskelse da jeg hentet de. 100%mint. var pakka inn i orgnal plast,esker og den tidligere eieren på 83 hadde full dokumentasjon på de kjøpt nye på edda radio i trondheim.prøvde de så vidt i går med tag pa10,nakamichi pa5 via apple på abrehamsen dac.
b&w DM14