Tar vinylsignalet ut direkte fra arm/pick-up. 2 nye phono plugger.Dette er gjort for å fa brukt både mm/mc på forforsterker.Kontakt koblet fra under platespiller.Resten går fra tape rec ut.
Wow, det var gjennomført! Regner med at det er lett reverserbart slik at anlegget også fungerer som komplett enhet, hvis det skulle dukke opp en passende separat snurre. Det anlegget er noe av det raffeste jeg har sett på lenge. I lang tid har jeg hatt slike flate alt-i-ett-anlegg i sidesynet, og da er det selvsagt platespillerens beskaffenhet som er det sentrale sjekkpunkt. Det finnes flere Philips-modeller fra syttitallet som har tilsynelatende gode platespillere, og jeg har også sett noen toppmodeller fra japanske produsenter. Men akkurat dette fra Sony er kanskje det mest attråverdige jeg har sett til nå.
Skulle du rammes av syfilis som gjør deg døv eller noe annet tragisk så vil jeg gjerne at du tenker på meg når dette skal avhendes, for et slikt anlegg i den standen ditt er i fortoner seg nesten umulig å motstå. Dette er high end i sin klasse, den tallerkenen er jo av en annen verden. Diger nok til å ha verdener kretsende rundt den. Så gi beskjed hvis du vil kvitte deg med den, jeg har ikke ræva full av gryn men kunne strukket meg et stykke for et slikt smykke til stuen eller platerommet. For jeg har jo funnet ut at en dag i uoverskuelig framtid må jeg ha et eget platerom, og på et slikt rom så må jeg ha et vintagesmykke av denne typen. Null strømming men en CD-spiller plugget til.
Jeg skjønner at du ikke bruker forsterkeren, men du har vel testet så hvordan er den? Lever den opp til resten, som ser ut til å være kvalitetsløsninger. Og hvordan låter kassettspilleren? Såvidt jeg skjønner så bruker du den.