T
Fikset det nå. Jeg har kommet fram til at det må være en bug i forumet som gjør at hvis ikke bilder lastes opp fra HDD men kopieres fra URL så kan det hende at vedlegget blir ugyldig. Skjønner ikke helt hvorfor, for vi ber jo forumet laste bildet opp i sin helhet og ikke bare lenke til det.Baluba:
Vedlegget fungerer ikke...
det vet jag inteNår er den makalösa manicken der i fra, TT?![]()
Ja, säg det...Hva er det med deg og alle disse tingene fra DDR,Kjell
mvh
Ja det er flott
Evo II; Det hadde vært gøy og ha litt Sharp Optonica i hylla :) O[/QUOTE skrev:Ja det er flotthar hatt Optonika båndspiller og tuner på slutten av 70 tallet.
mvh
Samme tuner som jeg hadde,fint utstyrDet er det ! Og som svoren vintage tilhenger har jeg fortsatt den svarte forsterkeren fra dette oppsettet.
Spiller bra enda denne EVOOptonica SM 4646 med tre trafoer (delta power)
PS kunne tenkt meg å fått hørt høyttalerne på bildet
Evo II; Det hadde vært gøy og ha litt Sharp Optonica i hylla :) O[/QUOTE skrev:Ja det er flotthar hatt Optonika båndspiller og tuner på slutten av 70 tallet.
mvh
Spiller de så bra som jeg husker mon tro? Polk hadde mye fint før
Skal koble de opp i morgen,var tiltenkt sansui oppsettet til,Viktoria men de blir for store på rommet hennesSpiller de så bra som jeg husker mon tro? Polk hadde mye fint før
mvh
Det er BangBang sine gamle jaStilig! Er det BangBang sine, som han nettopp solgte og sendte avgårde med Nimber? Interessante høyttalere, jeg opplever at det er mye fra åttitallet som jeg aldri fikk hørt men som er interessant.![]()
Kjipt at de ikke fikk plass, men håper du får muligheten til å høre de før de går videre.Skal koble de opp i morgen,var tiltenkt sansui oppsettet til,Viktoria men de blir for store på rommet hennesSpiller de så bra som jeg husker mon tro? Polk hadde mye fint førPolk Audio SDA 2,har et sett her nå
O
mvh
O
Det var du som kjøpte de ja. Hadde selv lyst å slå til på de, men det blir for svært i ei lita stue.