Nja, ikke helt tror jeg. Lillebror 30 på bildet er 90 cm, mine evoke 50 er 116Fant dette på instagram - vill størrelsesforskjell.
Er dine i size lik de største?
Vis vedlegget 720116
Ja absolutt. Har bare hørt den en gang så langt, men humrer over Saabyes underfundige tekster. Skulle gjerne ønsket litt mer vokal av Virud bare...Har samme plate på vei her gleder meg til å få den, fornøyd så langt?
mvh
Ja, meget godt fornøyd med evokene. Et godt trinn opp på audio stigen i forhold til s8e synes jeg. Flere som har bemerket at dynaudio evoke bør ha en god forsterker for å blomstre. Og det... Har de jo.Vipa: Ser du har oppgradert til en klassisk Bladeliusmatch..Tipper du er meget godt fornøyd med de Evokene? De viser deg iallefall også HVORFOR forsterkeren bør være så stor. Det er tross alt en kjensgjerning av de mer tydelige at ikke en eneste passiv Dyn er lettdreven. Den vokser derimot med kraftverket..
Forrige eier, for øvrig en meget hyggelig kar hadde skråtak og de var akkurat litt for høye til å stå der de fungerte optimalt. Han hadde en integrert mcintosh så det skårta ikke på power der i gården. Mistenker han for å bytte en del, han hadde noen gromme Tannoy til salgs også. Mine evoke er blodstrøkne...Vipa: Det er iallefall en no-brainer. Enten var du ekstremt heldig hos forhandler, de er B-vare eller forrige eier feilmatcha dem Så får det våge seg at de er gulvstående..hehe..
Jepp, bra for meg he he.Vipa: Bra. Skråtak løses enten med små High-End monitorer eller med MINDRE søyler. Der burde han med andre ord hatt en EVOKE 20 ELLER 30, , og du kan være glad for at han ikke skjønte det Da hadde de aldri blitt solgt, såfremt han ikke ville gått lei det amerikanske flesket…