Ganske bra tippa det. Jeg viste når jeg bestilte at det var forventet til butikk 23/12 hvis det ikke kommer så bare låner jeg et. Jeg og junior skal bort på juleaften, men hadde håpet å ha bestekompisen og venninna på middag og rock'n roll 26/12Er vel standard 8-10 uker det
Samtaleterapigruppemøter?Hva i all verden der de fire stolene godt for?
AA-møte (anonyme audiofile)?Samtaleterapigruppemøter?
...eller PP (psykotiske psyklister)AA-møte (anonyme audiofile)?
All work and no fun, makes vipa a dull boy...Holder en knapp på at selveste Vipa, etter flerfoldige porsjoner spaghetti bolognese, har rollespill alene blant alle stolene. Så setter han på Blues bros og har stolleken, helt alene.
Vis vedlegget 875448
Witch reminds me:Er det ikke litt the Wall feeling over den skyggen der?
Vis vedlegget 875457
Jeg har også en sk «hertugvasket» LP, men inni lå det en ekteskapsforespørsel fra Svetlana Glasnosta (må vel være en av disse å pærene)
Mottak i Råde sehNå skjønner jeg hvor han skaffer "arbeidskraften"
Funker bra det. Jeg bruker rubbing/lakkrens og bilpolering til sånt.Sitter å slakker litt i stolen og hører på denne etter vask og støvtørk (vipas kamp mot det førnevnte tynne hjemmekoselige laget)
Vis vedlegget 875548
Og apropos gnikking, tenkte å prøve å polere bort litt småriper i støvdekselet til Hitachi'n.
Hva tror ekspert @soundscape om å kjøpe en slik polerskive i bomull til å sette på en vanlig drill?
Kanten av skiva. Den er egnet til å polere metall osv. hvor du da påfører en slipe/polerpasta. Men kan sikkert funke med bilpolish også. Men noe sånt er kanskje bedre til polering av lokk osv.Oki, med fare for å fremstå som en idiot velger jeg likevel å stille følgende spørsmål :
Hvordan bruke denne?
Jeg skjønner at jeg ikke presser hele skiva ned med metalkskruen i midten som vil ripe opp alt, men bruker jeg kanten av skiva eller bare forsiktig med ytterdelen av der skruen sitter @soundscape Vis vedlegget 875636
Takker, det er en Thansen butikk like ved der jeg jobber så kjøper på mandag. Den jeg kjøpte kan jo være fin å polere kanten av tallerkenKanten av skiva. Den er egnet til å polere metall osv. hvor du da påfører en slipe/polerpasta. Men kan sikkert funke med bilpolish også. Men noe sånt er kanskje bedre til polering av lokk osv.
Polersett 5" til drill 5 deler - Polering tilbehør - thansen.no
Ja, helt perfekt til det. Det beste er om du kan spenne fast drillen - så holder du tallerkenen inntil skiva og dreier den sakte rundt mens drillen går.Takker, det er en Thansen butikk like ved der jeg jobber så kjøper på mandag. Den jeg kjøpte kan jo være fin å polere kanten av tallerken
You read me soooooo wrongMåtte bevise for den ertelystne dansken (@HasseBasse ) at jeg har stiftetrykk også
Je kjører Lada med rådebank tell HønefossFyringsdramatikk i Halden, ja ikke Brann å sånn, men påfyllingssekken med ved jeg sa ja til kunne jeg allikevel ikke få. Har litt over en 1500 sekk igjen, men det holder ikke ut sesongen. Fikk heldigvis raskt napp på håndstablet 1000 sekker så da blir det 2 slike så kan jeg elda best faen jag vil (intern humor). Glemte forresten å takke @TT. For at jeg har fått en vaselina låt på hjernen : takk skal du f... Meg ha